StPr/24/0425
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,4 PLN
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie korespondencji, rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, sporządzanie pism, obsługa sprzętu biurowego, obsługa centrali telefonicznej, obsługa interesantów, segregacja dokumentów podczas wewnętrznego obiegu korespondencji, wstępne przygotowanie dokumentacji do archiwizacji, zapoznanie z przygotowaniem pozwoleń, decyzji, postanowień według KPA.
Miejsce pracy:
Strzelin, powiat: strzeliński, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- obsługa komputera
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Katarzyna Haber
Nr telefonu:
713921981 w. 37
Wymagane dokumenty:
CV, skierowanie na staż