StPr/25/0312
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
Skanowanie, segregowanie pism. Archiwizacja akt, rejestrowanie wniosków egzekucyjnych, wprowadzanie danych do systemu, sporządzanie pism, tworzenie raportów, obsługa portali wymiany korespondencji między urzędami, pomoc w bieżącej obsłudze sekretariatu.
Miejsce pracy:
Krosno, powiat: m. Krosno, woj: podkarpackie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- Preferowane wykształcenie wyższe administracyjne lub prawnicze. Umiejętność obsługi komuptera i urządzeń biurowych.
Inne wymagania:
Preferowane wykształcenie wyższe administracyjne lub prawnicze. Umiejętność obsługi komuptera i urządzeń biurowych.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Piotr Kielar
Nr telefonu:
134361719
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
skierowanie