StPr/teja/25/0085
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,40 PLN
Zakres obowiązków:
- zapoznanie sie z przepisami;
- obsługa osób składających wnioski paszportowe;
- obsługa rejestru dookumentów paszportowych - rejestracja wniosków, weryfikacja tożsamości i obywatelstwa osób ubiegających się o wydanie dokumentów paszportowych; potwierdzanie własnoręczności podpisów rodziców/opiekunów wyrażających zgode na wydanie paszportu dzieciom;
pobieranie odcisków palców;unieważnianie dokumentów paszportowych, które utraciły ważność;
- wprowadzanie danych osób do Rejestru Danych Kontaktowych;
- pobieranie opłat paszportowych przy użycu terminala płatniczego oraz pomoc przy sporządzaniu raportów kasowych;
- obsługa prowadzonego depozytu paszportów przygotowanych do wydania wnioskodawcom
Miejsce pracy:
Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- obywatelstwo polskie osoba bez ograniczeń ruchowych znajomość obsługi komputera; dokładność komunikatywność, umiejętność pracy w zespole kultura osobista
Inne wymagania:
obywatelstwo polskie osoba bez ograniczeń ruchowych znajomość obsługi komputera; dokładność komunikatywność, umiejętność pracy w zespole kultura osobista
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Wioleta Hadło
Nr telefonu:
338425771 w. 1110 w.2110
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
skierowanie-kontakt osobisty