StPr/24/1586
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
1 994,4 PLN
Zakres obowiązków:
Zapoznanie się z Instrukcją Kancelaryjną, przepisami, wytycznymi oraz procedurami dotyczącymi obsługi korespondencji i dokumentów ubezpieczeniowych oraz bieżące zapoznawanie się ze zmianami w przepisach mającymi wpływ na poprawność obsługi spraw;
Zapoznanie się z przepisami w zakresie obowiązkowych i dobrowolnych ubezpieczeniach społecznych, ubezpieczenia zdrowotnego, funduszy obsługiwanych przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych oraz zasadach finnasowania, rozliczania i opłacania składek;
Zapoznanie się z aplikacjami do rejestracji korespondencji i obsługi dokumentów ubezpieczeniowych;
Rejestracja korespondencji od płatników składek i ubezpieczonych wpływającej do oddziału; Wprowadzanie dokumentów ubezpieczeniowych do systemu Zakładu oraz obsługa tych dokumentów zgodnie z obowiązującą procedurą;
Przygotowanie i rejestracja korespondencji do wysłania; Zakładanie akt spraw i przekazywanie ich do archiwum;
Udzielanie podstawowych informacji Klientom Zakładu.
Miejsce pracy:
Wołomin, powiat: wołomiński, woj: mazowieckie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- chęć nauki i rozwoju, otwartość na kontakty, komunikatywność
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Dorota Rakowska
Nr telefonu:
227637346
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
skierowanie