StPr/25/1500
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 6 000 PLN
brutto
Zakres obowiązków:
prowadzenie racjonalnej i zgodnej z obowiązującymi przepisami gospodarki remontowo-budowlanej wraz z szacowaniem prac budowlanych; prowadzenie procesu budowlanego: od pozwolenia na budowę do otrzymania zgody na użytkowanie; nadzór nad utrzymaniem obiektów budowlanych w należytym stanie technicznym oraz poddawanie ich określonym obowiązkowym kontrolom; dokonywanie wymaganych wpisów oraz należyte zabezpieczenie książek obiektów budowlanych z przejściem na elektroniczny system prowadzenia w wymaganym czasie; nadzór nad bieżącymi pracami konserwacyjnymi obiektów Szkoły; ocena składanych przez wykonawców ofert na prace remontowe i konserwacyjne; zakup zaopatrzenia materiałowego dla podległych pracowników; planowanie oraz rozliczanie czynności naprawczych i konserwacyjnych wykonywanych przez zleceniobiorców; uczestniczenie w przygotowaniach projektów zarządzeń, pism i dokumentów w sprawach gospodarki remontowej i inwestycyjnej; weryfikacja dokumentacji projektowej, technicznej i kosztorysowej robót budowlanych realizowanych przez Szkołę; rozliczanie inwestycji finansowanych ze środków budżetu państwa; realizacja zadań wskazanych w rocznym harmonogramie przeglądów i konserwacji obiektów, instalacji, urządzeń oraz środków ochrony indywidualnej w nadzorowanym zakresie; prowadzenie rejestru dokumentacji sekcji dotyczącej działalności inwestycyjnej i remontowej zgodnie z wymogami jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji kancelaryjnej; prowadzenie rejestru awarii oraz sporządzanie właściwej dokumentacji w tym zakresie; opracowywanie dokumentacji oraz współpraca z podmiotami zewnętrznymi w celu uruchomienia postępowań przetargowych i rozeznać cenowych; przygotowywanie projektów umów w zakresie dostaw, usług i robót budowlanych podprogowych; monitorowanie i koordynowanie realizacji procesu inwestycyjnego i remontowego w SA PSP w Poznaniu; egzekwowanie jakości, terminowości wykonania inwestycji i remontów; zlecanie prac firmom zewnętrznym; udział w szkoleniach zawodowych i ćwiczeniach; podnoszenie kwalifikacji zawodowych i specjalistycznych; utrzymywanie wymaganej sprawności fizycznej.
Praca w godzinach:7:30 15:30
Umowa o pracę na czas nieokreślony (służba przygotowawcza 3 lata)
Ogłoszenie o naborze wraz z wymaganymi załącznikami dostępne jest na stronie internetowej Szkoły https://www.gov.pl/web/sapsp-poznan w zakładce - oferty pracy
Miejsce pracy:
CZECHOSŁOWACKA 27, 61-459 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
SZKOŁA ASPIRANTÓW PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W POZNANIU
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Prawo jazdy kat. B, umiejętność pracy w zespole, doświadczenie - 2 lata (wymagany staż - lata: 2), bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność , kreatywność, KOMUNIKATYWNOŚĆ, dyspozycyjność, obsługa komputera MS OFFICE
- Osoba ubiegająca się o przyjęcie do służby w Państwowej Straży Pożarnej musi spełniać wymagania określone w art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej (t.j. Dz.U. 2024 r. poz. 127 ze zm. zwanej dalej ustawą o PSP). Służbę w Państwowej Straży Pożarnej może pełnić: obywatel polski, niekarany za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, korzystający z pełni praw publicznych, posiadający co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe, posiadający zdolność fizyczną i psychiczną do pełnienia służby. Wykształcenie min. średnie; min. 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowiskach o zbliżonym zakresie obowiązków; prawo jazdy kat. B; znajomość zastosowania przepisów ustawy prawa budowlanego oraz przepisów wykonawczych; znajomość zastosowania ustawy prawo zamówień publicznych; znajomość podstaw rachunkowości; znajomość szacowania robót budowlanych; biegła znajomość techniki pracy na komputerze ze szczególnym uwzględnieniem obsługi MS Office; znajomość zasad pracy biurowo-administracyjnej; umiejętność obsługi urządzeń biurowych; umiejętność samodzielnej pracy i dostosowania się do zmieniających wymagań; bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, kreatywność, dyspozycyjność; umiejętność pracy w zespole pod presją czasu, odpowiedzialność. Wymagania preferowane na stanowisko na które prowadzony jest nabór: wykształcenie: technik budownictwa/ technik architekt/ wyższe co najmniej na poziomie studiów pierwszego stopnia (inżynierskie) o kierunku budowlanym; uprawnienia: znajomość metody kosztorysowania; ukończony kurs ochrony przeciwpożarowej.
Inne wymagania:
Osoba ubiegająca się o przyjęcie do służby w Państwowej Straży Pożarnej musi spełniać wymagania określone w art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej (t.j. Dz.U. 2024 r. poz. 127 ze zm. zwanej dalej ustawą o PSP). Służbę w Państwowej Straży Pożarnej może pełnić: obywatel polski, niekarany za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, korzystający z pełni praw publicznych, posiadający co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe, posiadający zdolność fizyczną i psychiczną do pełnienia służby. Wykształcenie min. średnie; min. 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowiskach o zbliżonym zakresie obowiązków; prawo jazdy kat. B; znajomość zastosowania przepisów ustawy prawa budowlanego oraz przepisów wykonawczych; znajomość zastosowania ustawy prawo zamówień publicznych; znajomość podstaw rachunkowości; znajomość szacowania robót budowlanych; biegła znajomość techniki pracy na komputerze ze szczególnym uwzględnieniem obsługi MS Office; znajomość zasad pracy biurowo-administracyjnej; umiejętność obsługi urządzeń biurowych; umiejętność samodzielnej pracy i dostosowania się do zmieniających wymagań; bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, kreatywność, dyspozycyjność; umiejętność pracy w zespole pod presją czasu, odpowiedzialność. Wymagania preferowane na stanowisko na które prowadzony jest nabór: wykształcenie: technik budownictwa/ technik architekt/ wyższe co najmniej na poziomie studiów pierwszego stopnia (inżynierskie) o kierunku budowlanym; uprawnienia: znajomość metody kosztorysowania; ukończony kurs ochrony przeciwpożarowej.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
618-355-860, 618-355-910
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
1.podanie o przyjęcie do służby w Państwowej Straży Pożarnej, 2.zaświadczenie lekarskie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania ćwiczeń fizycznych, możliwość udziału w próbie wydolnościowej, teście sprawności fizycznej, sprawdzenie braku lęku wysokości, sprawdzianie z pływania (wystawione nie wcześniej niż 30 dni przed dniem przystąpienia do testu). 3.kserokopie świadectw pracy lub służby z poprzednich miejsc pracy lub służby, o ile wcześniej kandydat pozostawał w stosunku pracy lub służby; 4.kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, wyszkolenie oraz posiadane kwalifikacje; (załącznik do naboru - do pobrania ze strony internetowej https://www.gov.pl/web/sapsp-poznana).
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny - informacje zw. z wymaganiami i zadaniami przewidzianymi na stanowisku - Naczelnik Wydziału Informatyki i Łączności tel. 61 8355920 - informacje dot. procedury naboru Naczelnik Wydziału Organizacyjno- Kadrowego tel. 61 8355910 Ogłoszenie o naborze wraz z wymaganymi załącznikami dostępne jest na stronie internetowej Szkoły https://www.gov.pl/web/sapsp-poznan w zakładce - oferty pracy., Termin: Telefoniczne umówienie spotkania , Godziny : 8-14