StPr/25/1537
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
wszystkie czynności związane z prowadzeniem akt spraw sądowych oraz urządzeń ewidencyjnych służących do ich rejestrowania,
- wykonywanie wydawanych w sprawach sądowych zarządzeń,
- protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach,
- wykonywanie innych czynności przewidzianych w regulaminie urzędowania sądów powszechnych i w przepisach szczególnych,
- obsługa interesanta,
- rejestrowanie korespondencji w systemie,
- ekspedycja poczty
Pełna informacja o konkursie i zasadach rekrutacji jest dostępna na stronie jednostki https://czestochowa.sr.gov.pl/aktualne-oferty-pracy
Miejsce pracy:
Św. Rocha, 42-202 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Pracodawca:
Sąd Rejonowy w Częstochowie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- wykształcenie średnie oraz zdany egzamin maturalny (mile widziane ukończone studia na kierunku administracja, prawo) - bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych, - biegła umiejętność pisania na komputerze, - pełna zdolność do czynności prawnych i nieposzlakowana opinia , - kandydat nie może być karany za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe i nie może być prowadzone wobec kandydata postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, - zdolność analitycznego myślenia, - umiejętność pracy w zespole, - umiejętność sprawnej organizacji pracy, - operatywność, kreatywność i komunikatywność, - odporność na stres, - dokładność, odpowiedzialność, lojalność, dyskrecja, - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie w ramach stażu urzędniczego. Mile widziane - doświadczenie nabyte podczas zatrudnienia w wymiarze sprawiedliwości, - ukończone studia co najmniej pierwszego stopnia i tytuł zawodowy, kierunki - administracja, prawo, - umiejętność pisania bezwzrokowego,
Inne wymagania:
wykształcenie średnie oraz zdany egzamin maturalny (mile widziane ukończone studia na kierunku administracja, prawo) - bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych, - biegła umiejętność pisania na komputerze, - pełna zdolność do czynności prawnych i nieposzlakowana opinia , - kandydat nie może być karany za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe i nie może być prowadzone wobec kandydata postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, - zdolność analitycznego myślenia, - umiejętność pracy w zespole, - umiejętność sprawnej organizacji pracy, - operatywność, kreatywność i komunikatywność, - odporność na stres, - dokładność, odpowiedzialność, lojalność, dyskrecja, - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie w ramach stażu urzędniczego. Mile widziane - doświadczenie nabyte podczas zatrudnienia w wymiarze sprawiedliwości, - ukończone studia co najmniej pierwszego stopnia i tytuł zawodowy, kierunki - administracja, prawo, - umiejętność pisania bezwzrokowego,
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Pełna informacja o konkursie i zasadach rekrutacji jest dostępna na stronie jednostki https://czestochowa.sr.gov.pl/aktualne-oferty-pracy
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Zaloguj się przez Facebook