StPr/25/1622
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Zakres obowiązków:
m. in obsługa archiwum w zakresie przyjmowania i wydawania dokumentacji, porządkowanie akt oraz prowadzenia ewidencji, współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie przygotowania dokumentacji do archiwum zakładowego, przejmowanie dokumentacji spraw zakończonych, ewidencjonowanie przejętego zasobu dokumentacji w formie papierowej i elektronicznej, właściwe przechowywanie i zabezpieczenie przejętej dokumentacji, udostępnianie zgromadzonej dokumentacji osobom upoważnionym, inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej i udział w jej komisyjnym brakowaniu, przygotowanie materiałów archiwalnych do przekazania do właściwego archiwum państwowego i udział w ich przekazaniu, dokonywanie okresowej kontroli stanu zachowania akt, sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności archiwum
Miejsce pracy:
Prezydenta Gabriela Narutowicza 42, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
Sąd Rejonowy w Inowrocławiu
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- biegła obsługa komputera z obsługą internetu, obsługa komputera - pakiet programów office, dobra organizacja pracy
- znajomość obowiązujących aktów prawnych dotyczących działania sądu; zdany egzamin maturalny, ukończony kurs dla archiwistów; wymagania dodatkowe: doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z pracą w archiwum zakładowym w jednostce sądownictwa lub prokuratury,
Inne wymagania:
znajomość obowiązujących aktów prawnych dotyczących działania sądu; zdany egzamin maturalny, ukończony kurs dla archiwistów; wymagania dodatkowe: doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z pracą w archiwum zakładowym w jednostce sądownictwa lub prokuratury,
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Sylwia Kozar
Nr telefonu:
523592685
Wymagane dokumenty:
cv
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon