StPr/25/0667
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Zakres obowiązków:
1. Zakładanie, prowadzenie i wykonywanie czynności kancelaryjnych w sprawach podlegających
właściwości Oddziału Administracyjnego - w systemie EZD;
2. Sporządzanie projektów pism i dokumentacji w sprawach podlegających właściwości Oddziału
Administracyjnego, w tym sporządzanie projektów dokumentacji pracowniczej;
3. Zajmowanie się szkoleniami dla wszystkich grup zawodowych oraz prowadzenie wykazu
wyjazdów służbowych i delegacji;
4. Prowadzenie spraw praktykantów, aplikantów i stażystów;
5. Prowadzenie spraw ławników, kuratorów społecznych jak również komorników sądowych;
6. Prowadzenie akt osobowych pracowników i dokumentacji związanej z ewidencją czasu pracy;
7. Przygotowywanie dokumentacji konkursowej na wolne stanowiska w sądzie;
8. Obsługa administracyjna Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
9. Prowadzenie dokumentacji w zakresie edukacji prawnej;
10. Archiwizowanie wytworzonej dokumentacji w ramach Oddziału Administarcyjnego i komórek.
Ruchomy czas pracy, rozpoczęcie pracy pomiędzy 7.00 a 8.00 zakończenie po 8 godzinach pracy.
Miejsce pracy:
Sączewskiego 23, 42-500 Będzin, powiat: będziński, woj: śląskie
Pracodawca:
Sąd Rejonowy Będzin
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- obsługa komputera Word, Exell
- 1. wykształcenie wyższe ,co najmniej pierwszego stopnia (preferowane kierunki: administracja, zarządzanie zasobami ludzkimi, kadry i płace. 2.Znajomość techniki pracy biurowej w tym bardzo dobra umiejętność obsługi komputera pakiet MS OFFICE, umiejętnośc pracy pod presją czasu,pracy w zespole,odporność na stres.
Inne wymagania:
1. wykształcenie wyższe ,co najmniej pierwszego stopnia (preferowane kierunki: administracja, zarządzanie zasobami ludzkimi, kadry i płace. 2.Znajomość techniki pracy biurowej w tym bardzo dobra umiejętność obsługi komputera pakiet MS OFFICE, umiejętnośc pracy pod presją czasu,pracy w zespole,odporność na stres.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Aneta Zatoń
Nr telefonu:
32 36 88 120
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
adres strony: www.bedzin.sr.gov.pl
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny - Kontakt w godzinach od 7.30 do 15.30