StPr/25/0639
Rodzaj umowy:
Mianowanie
Wynagrodzenie:
od 6 156 PLN
; Praca na czas określony: służba przygotowawcza do 3 lat. Godzina zakończenia pracy: 15:30
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki na stanowisku, na które prowadzony jest nabór:
1. Udział w planowaniu i realizacji budżetu komendy miejskiej.
2. Planowanie wydatków finansowych niezbędnych do realizacji zadań komórki organizacyjnej oraz dbałość o ekonomiczne ich wydatkowanie.
3. Podejmowanie i inicjowanie działań obniżających koszty działalności komendy miejskiej.
4. Podejmowanie działań związanych z wdrażaniem postępu w dziedzinie przeciwpożarowej.
5. Współdziałanie z ogniwami Związku Ochotniczych Straży Pożarnych RP, OSP i innymi stowarzyszeniami, związkami zawodowymi działającymi w komendzie miejskiej oraz innymi organami i jednostkami organizacyjnymi.
6. Współdziałanie z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta Łomża, Starostwa Powiatowego, Urzędów Miast i Gmin oraz innymi służbami, inspekcjami i strażami, a także z podmiotami Krajowego Systemu ratowniczo - Gaśniczego.
7. Współpraca z organami administracji państwowej i jednostek samorządu terytorialnego w zakresie realizacji zadań związanych z zabezpieczeniem techniczno operacyjnym funkcjonowania i działań komendy.
8. Opracowywanie materiałów do udostępniania jako informacja publiczna.
9. Wykonywanie zadań wynikających z aktów normatywnych oraz prowadzenie podręcznych rejestrów tematycznych aktów prawnych z obowiązującego zakresu działania wydziału.
10. Przestrzeganie ustalonych procedur obiegu dokumentów (instrukcji kancelaryjnej) i realizowanie prac archiwalnych w zakresie przekazywania wytworzonych akt archiwalnych i dokumentów do archiwum i ich brakowania.
11. Udział w organizacji i realizacji szkoleń oraz doskonalenia zawodowego.
12. Realizacja przedsięwzięć dotyczących organizacji ksr-g na obszarze miasta i powiatu.
13. Zapewnieniem właściwego stanu technicznego użytkowanych obiektów, pomieszczeń i lokali mieszkalnych pozostających w dyspozycji komendy miejskiej, a także planowaniem i realizacją inwestycji i remontów w tym zakresie.
14. Opracowywanie planu potrzeb w zakresie wydatków rzeczowych, w tym także wyposażenia strażaków w odzież ochronną, specjalną bądź wyposażenia osobistego.
15. Prowadzeniem obsługi mieszkaniowej, mundurowej i socjalnej strażaków, pracowników cywilnych i emerytów komendy miejskiej.
16. Dokonywanie zakupów i dostaw sprzętu, paliwa, materiałów, urządzeń i usług niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania komendy miejskiej ze szczególnym uwzględnieniem procedur wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych.
17. Prowadzenie postępowań o zamówienia publiczne zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
18. Zabezpieczenie logistyczne działań ratowniczych, ćwiczeń i szkoleń prowadzonych przez podmioty krajowego systemu ratowniczo - gaśniczego na terenie miasta i powiatu oraz ich przygotowanie do działań w ramach odwodów operacyjnych.
19. Realizacja ewidencji ilościowo wartościowej z ewidencją ilościową kartotek magazynowych.
20. Uzgadnianie z Sekcją Finansową salda kont analitycznych magazynu z syntetyką.
21. Likwidacja zbędnych rzeczowych składników majątku.
22. Sporządzanie planów zakupów i robót budowlano instalacyjnych oraz ich realizacją.
23. Prowadzeniem kart odzieży specjalnej i ekwipunku.
24. Realizacja prac gospodarczych i porządkowych na terenie bazy i placu komendy miejskiej.
25. Prowadzenie postępowań wyjaśniających związanych ze szkodami w mieniu komendy miejskiej, zawinionych przez kierowników jej komórek organizacyjnych, a także nadzór nad procedurami postępowań odszkodowawczych prowadzonych przez dowódcę JRG i kierowników komórek organizacyjnych komendy miejskiej.
26. Systematyczna analizowanie potrzeb w zakresie sprzętu pożarniczego i ratowniczego, środków gaśniczych i neutralizatorów i ustalaniem z komórką właściwą ds. operacyjnych priorytetów w tym zakresie.
27. Ścisła współpraca z Sekcją Finansową komendy miejskiej.
28. Realizacja prac dotyczących projektów związanych z pozyskiwaniem środków z funduszy strukturalnych i celowych Unii Europejskiej i z innych źródeł.
29. Inicjowaniem i podejmowanie działań na rzecz utrzymania gotowości operacyjno technicznej samochodów i sprzętu silnikowego.
30. Prowadzeniem spraw dotyczących ewidencji, rejestracji i przeglądów technicznych sprzętu specjalistycznego, pojazdów, przyczep i sprzętu silnikowego w tym agregatów prądotwórczych.
31. Prowadzeniem gospodarki częściami zamiennymi, olejami, smarami i innymi materiałami eksploatacyjnymi.
32. Prowadzenie ewidencji i konserwacji sprzętu obrony cywilnej.
33. Wystawianie okresowych kart pracy pojazdów i sprzętu silnikowego będącego na stanie komendy miejskiej.
34. Obsługa transportowa komórek organizacyjnych komendy miejskiej.
35. Realizacja prawidłowości prowadzenia przez komórki organizacyjne komendy miejskiej dokumentacji związanej z samochodami i sprzętem silnikowym, a w szczególności rozliczania zużycia paliw, olejów, smarów i innych materiałów eksploatacyjnych.
36. Prowadzenie Ksiąg Głównych Materiałów Pędnych.
37. Organizowanie przeglądów, napraw oraz konserwacji samochodów, sprzętu silnikowego, ratowniczego i innych urządzeń i instalacji technicznych.
38. Wypracowywanie wymogów parametrów technicznych dla nowo zakupywanych samochodów i sprzętu silnikowego.
39. Zapewnieniem ciągłego funkcjonowania instalacji telefonicznej i łączności bezprzewodowej funkcjonującej w komórkach organizacyjnych komendy miejskiej.
40. Nadzór nad utrzymaniem należytej czystości i porządku w pomieszczeniach budynku komendy miejskiej.
41. Wykonywanie zadań wynikających z prowadzenia mobilizacji określone przepisami szczegółowymi.
42. Wykonywanie czynności wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych w ramach zadań wynikających z zakresu działania Wydziału Kwatermistrzowsko Technicznego.
43. Przestrzeganie zasad ochrony danych osobowych wynikających z ustawy w zakresie upoważnienia do przetwarzania danych osobowych.
Miejsce pracy:
Gen. Władysława Sikorskiego 48/94, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie
Pracodawca:
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Łomży
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała, praca w wolne dni
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja, prawo, logistyka, zarzadzanie
- Certyfikat księgowy stwierdzający uprawnienie do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, prawo jazdy kategoria - B
- * WYMAGANIA STAWIANE KANDYDATOM: Kandydaci do służby w Państwowej Straży Pożarnej, zgodnie z art. 28 ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1443 ze zm.) spełnić muszą następujące wymagania: 1) posiadać obywatelstwo polskie, 2) być niekaranym za przestępstwo lub za przestępstwo skarbowe, 3) korzystać z pełni praw publicznych, 4) posiadać co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe, 5) posiadać zdolność fizyczną i psychiczną do pełnienia służby, potwierdzoną przez komisję lekarską podległą ministrowi właściwemu do spraw wewnętrznych. Zgodnie z art. 34 ust. 4 ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1443 ze zm.) mianowanie strażaka może nastąpić po odbyciu zasadniczej służby wojskowej lub po przeniesieniu do rezerwy bez odbycia tej służby albo po zwolnieniu od obowiązku służby wojskowej. Zgodnie z ust. 5 w/w ustawy warunku określonego w ust. 4 nie stosuje się do kobiet. * Wymagania konieczne związane ze stanowiskiem pracy: wymagania konieczne: Z uwagi na rodzaj stanowiska i specyfikację realizowanych w nim obowiązków, kandydatem może być osoba, która spełnia poniższe warunki: 1) wykształcenie wyższe na co najmniej jednym z wymienionych kierunków: administracja, prawo, logistyka, zarzadzanie, 2) minimum roczny staż pracy w administracji rządowej przy realizowaniu zadań zbliżonych do zadań na stanowisku, na które jest realizowany nabór. * Wymagania pożądane: - znajomość ustawy o finansach publicznych, rachunkowości, PSP, OSP, PZP, - obsługa programów księgowych, płacowych oraz modułów związanych ze środkami trwałymi, ewidencją wyposażenia czy umundurowania, dofinansowania SOD, SOFU, - komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, - dyspozycyjność, terminowość, dokładność, - kreatywność i umiejętność analitycznego myślenia, - umiejętność samodzielnej pracy, - umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność szybkiego podejmowania decyzji, - wysoka kultura osobista, - prawo jazdy kategorii B.
Inne wymagania:
* WYMAGANIA STAWIANE KANDYDATOM: Kandydaci do służby w Państwowej Straży Pożarnej, zgodnie z art. 28 ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1443 ze zm.) spełnić muszą następujące wymagania: 1) posiadać obywatelstwo polskie, 2) być niekaranym za przestępstwo lub za przestępstwo skarbowe, 3) korzystać z pełni praw publicznych, 4) posiadać co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe, 5) posiadać zdolność fizyczną i psychiczną do pełnienia służby, potwierdzoną przez komisję lekarską podległą ministrowi właściwemu do spraw wewnętrznych. Zgodnie z art. 34 ust. 4 ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1443 ze zm.) mianowanie strażaka może nastąpić po odbyciu zasadniczej służby wojskowej lub po przeniesieniu do rezerwy bez odbycia tej służby albo po zwolnieniu od obowiązku służby wojskowej. Zgodnie z ust. 5 w/w ustawy warunku określonego w ust. 4 nie stosuje się do kobiet. * Wymagania konieczne związane ze stanowiskiem pracy: wymagania konieczne: Z uwagi na rodzaj stanowiska i specyfikację realizowanych w nim obowiązków, kandydatem może być osoba, która spełnia poniższe warunki: 1) wykształcenie wyższe na co najmniej jednym z wymienionych kierunków: administracja, prawo, logistyka, zarzadzanie, 2) minimum roczny staż pracy w administracji rządowej przy realizowaniu zadań zbliżonych do zadań na stanowisku, na które jest realizowany nabór. * Wymagania pożądane: - znajomość ustawy o finansach publicznych, rachunkowości, PSP, OSP, PZP, - obsługa programów księgowych, płacowych oraz modułów związanych ze środkami trwałymi, ewidencją wyposażenia czy umundurowania, dofinansowania SOD, SOFU, - komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, - dyspozycyjność, terminowość, dokładność, - kreatywność i umiejętność analitycznego myślenia, - umiejętność samodzielnej pracy, - umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność szybkiego podejmowania decyzji, - wysoka kultura osobista, - prawo jazdy kategorii B.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
WYMAGANE DOKUMENTY: (o których mowa w § 5 ust. 1 rozporządzenia MSWiA z dnia 23 września 2021 roku w sprawie postępowania kwalifikacyjnego o przyjęcie do służby w Państwowej Straży Pożarne) opatrzone własnoręcznym podpisem: 1) podanie o przyjęcie do służby w Państwowej Straży Pożarnej (załącznik nr 1), 2) aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych, o którym mowa w art. 28 ust. 6 ustawy o PSP, do wykonywania ćwiczeń fizycznych, wystawione nie wcześniej niż 30 dni przed dniem przystąpienia do testu sprawności fizycznej (załącznik nr 2). Przedkładane zaświadczenie lekarskie, o którym mowa w art. 28 ust. 6 ustawy, musi zostać wystawione nie wcześniej niż 30 dni przed dniem przystąpienia do testu sprawności fizycznej. Koszty ewentualnych badań i wystawienia zaświadczenia pokrywa kandydat. Dopuszcza się przedstawienie powyższego zaświadczenia bezpośrednio przed przystąpieniem do testu sprawności fizycznej. UWAGA! Brak jakiegokolwiek wymaganego dokumentu, oświadczenia obowiązkowego, własnoręcznego podpisu, uzupełnionych danych lub daty eliminuje kandydata z dalszego postępowania kwalifikacyjnego. Wzory dokumentów wymienionych w punktach 1, 2, wraz z treścią niniejszego ogłoszenia pobrać można w sekretariacie komendy lub ze strony internetowej https://www.gov.pl/web/kmpsp-lomza w zakładce co robimy > służba i praca>nabory. Kandydat, zakwalifikowany do rozmowy kwalifikacyjnej, zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej (pokój nr 208) po zakończonych testach sprawności fizycznej oraz w terminie podanym na stronie internetowej następujące dokumenty: 1) kserokopie świadectw pracy lub służby z poprzednich miejsc pracy lub służby, o ile wcześniej kandydat pozostawał w stosunku pracy lub służby; 2) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, wyszkolenie lub posiadane umiejętności; 3) zaświadczenie o udziale w działaniach ratowniczo-gaśniczych lub ćwiczeniach organizowanych przez jednostki organizacyjne Państwowej Straży Pożarnej, o ile kandydat jest członkiem ochotniczej straży pożarnej, którego wzór jest określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia MSWiA z dnia 23 września 2021 r. w sprawie postępowania kwalifikacyjnego o przyjęcie do służby w Państwowej Straży Pożarnej (załącznik nr 3) *MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA WYMAGANYCH DOKUMENTÓW: Dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie podpisanej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem "Nabór do służby w KM PSP w Łomży", w terminie od 04.08.2025 r. do dnia 20.08.2025 r. w sekretariacie (pokój nr 221) Komendy Miejskiej PSP w Łomży przy ul. Generała Władysława Sikorskiego 48/94, WYŁĄCZNIE OSOBIŚCIE w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. * Dokumenty złożone po terminie, tj. po godzinie 15:30 dnia 20 sierpnia 2025 r. (liczy się data wpływu do sekretariatu Komendy Miejskiej PSP w Łomży) nie będą brane pod uwagę. * Aplikacje złożone drogą elektroniczną lub pocztą tradycyjną nie będą rozpatrywane. * SPOSÓB POSTĘPOWANIA Z DOKUMENTAMI KANDYDATÓW, KTÓRZY NIE ZAKWALIFIKOWALI SIĘ DO KOLEJNYCH ETAPÓW POSTĘPOWANIA KWALIFIKACYJNEGO: Dokumenty kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do kolejnych etapów postępowania kwalifikacyjnego będzie można odebrać osobiście w pokoju nr 208 do jednego miesiąca od zakończenia postępowania kwalifikacyjnego, a po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone. Dokumenty kandydatów, którzy zostaną wyłonieni w naborze zostaną dołączone do ich akt osobowych. Postępowanie kwalifikacyjne wobec kandydata kończy się z chwilą uzyskania przez kandydata negatywnego wyniku z któregokolwiek z etapów postępowania kwalifikacyjnego lub nieprzystąpienia przez kandydata do któregokolwiek z etapów postępowania kwalifikacyjnego, wymienionego w ogłoszeniu o postępowaniu kwalifikacyjnym. *MIEJSCE UZYSKANIA SZCZEGÓŁOWYCH INFORMACJI DOTYCZĄCYCH POSTĘPOWANIA KWALIFIKACYJNEGO: Szczegółowe informacje dotyczące postępowania kwalifikacyjnego można uzyskać w Komendzie Miejskiej PSP w Łomży ul. Generała Władysława Sikorskiego 48/94 - pokój nr 208 lub pod nr telefonu tel. 47 711 74 30, w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:30 do 15:30. * NADANIE NUMERU IDENTYFIKACYJNEGO W POSTĘPOWANIU KWALIFIKACYJNYM: Każdemu kandydatowi przy złożeniu dokumentów aplikacyjnych zostanie nadany numer identyfikacyjny, którym będzie się posługiwał w poszczególnych etapach postępowania kwalifikacyjnego (tzn. do którego będą przyporządkowane osiągane wyniki z poszczególnych etapów postępowania, publikowane na stronie internetowej komendy https://www.gov.pl/web/kmpsp-lomza i w siedzibie Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Łomży, ul. Generała Władysława Sikorskiego 48/94 - tablica ogłoszeń). * ETAPY POSTĘPOWANIA KWALIFIKACYJNEGO: Nabór do służby jest otwarty i konkurencyjny. Procedura postępowania kwalifikacyjnego kandydatów do służby przygotowawczej składa się z 6 etapów: Etap I: ocena dokumentów złożonych dokumentów związanych z postępowaniem kwalifikacyjnym, Etap II: test wiedzy, Etap III: test sprawności fizycznej; Etap IV: ocena dokumentów oraz gratyfikacja punktowa z tytułu posiadanego wykształcenia, wyszkolenia lub posiadanych umiejętności maksymalnie 60 pkt, Etap V: rozmowa kwalifikacyjna, Etap VI: ustalenie zdolności fizycznej i psychicznej do pełnienia służby w Państwowej Straży Pożarnej przez RKL MSWiA. * WAŻNE INFORMACJE: 1. Przed przystąpieniem do każdego z etapów naboru (testy, rozmowa kwalifikacyjna) kandydat jest zobowiązany okazać komisji dokument potwierdzający tożsamość. Brak ważnego dokumentu stwierdzającego tożsamość spowoduje wykluczenie z dalszego postępowania kwalifikacyjnego. 2. Kandydaci w postępowaniu kwalifikacyjnym zobowiązani są do śledzenia informacji o przebiegu naboru, w Biuletynie Informacji Publicznej KM PSP w Łomży https://kmpsplo.bip.gov.pl/ w zakładce praca, ofert pracy, na stronie internetowej https://www.gov.pl/web/kmpsp-lomza w zakładce co robimy > służba i praca>nabory lub na tablicy ogłoszeń w siedzicie KM PSP w Łomży, gdzie są publikowane informacje na temat ewentualnych zmian w przebiegu naboru, zmian terminów poszczególnych etapów naboru oraz listy kandydatów zakwalifikowanych do dalszych etapów. 3. Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Łomży zastrzega sobie prawo do zmiany terminów i miejsca przeprowadzenia testów sprawnościowych w przypadku powstania trudności organizacyjnych. 4. Jeżeli w trakcie postepowania kwalifikacyjnego zaistnieją okoliczności uniemożliwiające przyjęcie do służby w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Łomży, niezależnie od organizatora naboru, komenda zastrzega sobie prawo do unieważnienia tego postępowania. 5. Postepowanie kwalifikacyjne wobec kandydata kończy się z chwilą uzyskania przez kandydata negatywnego wyniku z któregokolwiek z etapów postepowania kwalifikacyjnego lub nieprzystąpienia przez kandydata do poszczególnych etapów postępowania w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z jego wykluczeniem z dalszego postepowania rekrutacyjnego. Dokumenty kandydatów, które zostały złożone w trakcie postępowania kwalifikacyjnego możliwe są do odbioru wyłącznie po uzyskaniu przez kandydata wyniku negatywnego z danego etapu postępowania. 6. Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Łomży nie ponosi odpowiedzialności za wypadki oraz zdarzenia losowe powstałe podczas naboru do służby, które powstały nie z jej winy. 7. Ogłoszenie o naborze zostało zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej KM PSP w Łomży https://kmpsplo.bip.gov.pl/, na stronie internetowej komendy https://www.gov.pl/web/kmpsp-lomza, w zakładce co robimy > służba i praca>nabory na tablicy ogłoszeń w siedzibie komendy oraz Powiatowym Urzędzie Pracy w Łomży. * KLAUZULA INFORMACYJNA dla osób przystępujących do naboru do służby w PSP: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO) informujemy, że: 1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Łomży (18- 400 Łomża, ul. Generała Władysława Sikorskiego 48/94, tel. 86 215 02 20, Fax: 47 711 74 09, e-mail: [email protected]). 2. W Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Łomży wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych (15- 062 Białystok, ul. Warszawska 3, tel. 47 711 70 76 fax. 85 6537216), e-mail: [email protected]). 3. Pani(a) dane osobowe będą przetwarzane w następujących celach: przeprowadzenia naboru do służby w Państwowej Straży Pożarnej a podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i art. 9 ust. 2 lit b RODO oraz ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej i rozporządzenia MSWiA z dnia 23 września 2021 r. w sprawie postępowania kwalifikacyjnego o przyjęcie do służby w PSP. 4. Odbiorcą Pana(i) danych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie obowiązujących przepisów prawa. Pani(a) dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. 5. Pani(a) dane osobowe w przypadku nie przyjęcia do służby będą przechowywane przez okres 30 dni po zakończeniu procesu rekrutacji. Po tym terminie w przypadku ich nieodebrania, zostaną zniszczone. Dane osobowe kandydatów przyjętych do służby będą dalej przetwarzane w celu realizacji zadań wynikających ze stosunku służbowego. 6. Posiada Pani(-)Posiada Pani/Pan prawo do: żądania dostępu do treści swoich danych, sprostowania swoich danych, usunięcia danych przetwarzanych na podstawie Pani/Pana zgody (w pozostałych przypadkach, w których Organ PSP przetwarza dane osobowe na podstawie przepisów prawa, dane mogą być usunięte po zakończeniu okresu archiwizacji), ograniczenia przetwarzania swoich danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, z zastrzeżeniem, że nie dotyczy to przypadków, w których Organ PSP posiada uprawnienie do przetwarzania danych na podstawie przepisów prawa. 7. Posiada Pani (-) prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Sławki 2, tel.: 22 531 03 0, fax.: 22 531 03 01, e-mail: [email protected]) jeżeli uzna Pan(i), że przetwarzanie narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO. 8. Podanie przez Panią(a) danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest obowiązkowe. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie negatywne rozpatrzenie podania o przyjęcie do służby. 9. Przetwarzanie podanych przez Pana/ą (-) danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych . *PEŁNA INFORMACJA O POSTĘPOWANIU KWALIFIKACYJNYM (WRAZ Z OPISEM ETAPÓW POSTĘPOWANIA KWALIFIKACYJNEGO, HARMONOGRAMEM NABORU DO SŁUŻBY W PSP, I WYMAGANYMI ZAŁĄCZNIKAMI) ZNAJDUJE SIĘ NA STRONIE, link: https://www.gov.pl/web/kmpsp-lomza/ogloszenie-o-postepowaniu-kwalifikacyjnym-wobec-kandydatow-ubiegajacych-sie-o-przyjecie-do-sluzby-w-km-psp-w-lomzy---04082025-r *Kandydaci proszeni są o zapoznanie się z pełna treścią ogłoszenia.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: do dnia 20.08.2025 r., Godziny : od 7:30 do 15:30