StPr/25/0323
Rodzaj umowy:
Powołanie
Wynagrodzenie:
od 6 000 PLN
Zakres obowiązków:
Prowadzenie kancelarii i sekretariatu komendy, sporządzanie listy płac wynagrodzeń i dodatkowych świadczeń. Rozliczanie z US i ZUS , prowadzenie archiwum komendy. organizacja i koordynacja kontroli wewnętrznej
Miejsce pracy:
Stanisława Staszica 7, 95-500 Sochaczew, powiat: sochaczewski, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące, wyższe (w tym licencjat), kierunek: rachunkowość, administracja, prawo, ekonomia, bezpieczeństwo wewnętrzn, średnie branżowe, średnie zawodowe, pomaturalne/policealne
- Ratownik – uprawnienia do udzielania kwalifikowanej pierwszej pomocy, Prawo jazdy kat. B
- uprawnienia LPR
Inne wymagania:
uprawnienia LPR
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Marzena Błach-Piętak
Nr telefonu:
46 862 23 70 w.104
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon