StPr/25/0352
Rodzaj umowy:
Powołanie
Wynagrodzenie:
od 6 000 PLN
Zakres obowiązków:
prowadzenie kancelari i sekretariatu komendy, sporzadzanie listy płac wynagrodzeń i dodatkowych świadczeń, rozliczanie z US i ZUS, prowadzenie archiwum komendy, organizacja i koordynacja kontroli wewnętrznej
Miejsce pracy:
Stanisława Staszica 7, 95-500 Sochaczew, powiat: sochaczewski, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie branżowe, średnie zawodowe, średnie ogólnokształcące, wyższe (w tym licencjat), pomaturalne/policealne
- uprawnienia LPR, KPP, Kurs archiwalny, prawo jazdy kat. B
Inne wymagania:
uprawnienia LPR, KPP, Kurs archiwalny, prawo jazdy kat. B
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Marzena Błach-Pietak
Wymagane dokumenty:
cv
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście