StPr/25/0175
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 725 PLN
Zakres obowiązków:
Wykonywanie prac kancelaryjne - biurowych i pomocniczych,
Prowadzenie urządzeń ewidencyjnych określonych przepisami o biurowości, tj. Zarządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 21 lipca 2021 r. w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów oraz innych działów administracji w powszechnych jednostkach organizacyjnych prokuratury (Dz. Urz. M.S. z 2021 r. poz. 170)
Sporządzanie projektów pism,
Zapewnienie sprawnego obiegu wpływających i sporządzanych w prokuraturze dokumentów procesowych i innych pism oraz ich ewidencjonowanie i rejestrowanie.
Miejsce pracy:
Aleja Józefa Piłsudskiego 41, 22-200 Włodawa, powiat: włodawski, woj: lubelskie
Pracodawca:
Prokuratura Okręgowa ul.Okopowa 2a 20-950 Lublin
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- 1) pełna zdolność do czynności prawnych, 2) niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, 3) nieposzlakowana opinia, 4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku, 5) przeciwko kandydatowi nie może być prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, 6) wykształcenie średnie oraz zdany egzamin maturalny Pożądane dodatkowe wymagania od kandydata: 1) preferowane wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne, 2) zdolności analityczne, 3) znajomość techniki pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym, 4) samodzielność, kreatywność, komunikatywność, 5) odporność na stres, 6) umiejętność pracy w zespole, 7) wysoka kultura osobista i poziom wiedzy ogólnej Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Prokuratury Okręgowej w Lublinie przy ul. Okopowej 2a, (na parterze) lub pocztą na adres Prokuratury w terminie do dnia 25 kwietnia 2025 r. (decyduje data stempla pocztowego). Szczegółowe informacje dostępne na stronie internetowej Prokuratury Okręgowej w Lublinie - www.gov.pl/web/po-lub/
Inne wymagania:
1) pełna zdolność do czynności prawnych, 2) niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, 3) nieposzlakowana opinia, 4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku, 5) przeciwko kandydatowi nie może być prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, 6) wykształcenie średnie oraz zdany egzamin maturalny Pożądane dodatkowe wymagania od kandydata: 1) preferowane wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne, 2) zdolności analityczne, 3) znajomość techniki pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym, 4) samodzielność, kreatywność, komunikatywność, 5) odporność na stres, 6) umiejętność pracy w zespole, 7) wysoka kultura osobista i poziom wiedzy ogólnej Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Prokuratury Okręgowej w Lublinie przy ul. Okopowej 2a, (na parterze) lub pocztą na adres Prokuratury w terminie do dnia 25 kwietnia 2025 r. (decyduje data stempla pocztowego). Szczegółowe informacje dostępne na stronie internetowej Prokuratury Okręgowej w Lublinie - www.gov.pl/web/po-lub/
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Jolanta Kałkowska
Nr telefonu:
81 5282813
Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny ze wskazaniem sygnatury konkursu, 2) CV, 3) Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania ze strony internetowej Prokuratury Okręgowej w Lublinie), 4) Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, 5) Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, 6) Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe - druk zgodnie z załącznikiem nr 2 do ogłoszenia, 7) Oświadczenie, że nie jest prowadzone aktualnie przeciwko kandydatowi postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, 8) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji - druk zgodnie z załącznikiem nr 1 do ogłoszenia, 9) Oświadczenie o otrzymaniu informacji wskazującej adres i zawartość podstrony Prokuratury Krajowej Informacje dla sygnalistów - druk zgodnie z załącznikiem nr 3 do ogłoszenia, 10) Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, 11) Kopie innych dokumentów potwierdzających spełnienie przez kandydata wymagań niezbędnych i dodatkowych, 12) Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów zamierzających skorzystać z uprawnienia wskazanego w art. 3b ustawy o pracownikach urzędów państwowych. Wymagane dokumenty należy składać w Kancelarii Prokuratury Okręgowej w Lublinie przy ul. Okopowej 2a, (na parterze) lub pocztą na adres Prokuratury w terminie do dnia 25 kwietnia 2025 r. (decyduje data stempla pocztowego). Oświadczenia o których mowa w ustępie 8 pkt 5, 6, 7, 8 i 9 winny być podpisane Szczegółowe informacje na stronie: www.gov.pl/web/po-lublin/
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon