StPr/24/4506
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 300 PLN
Zakres obowiązków:
zgodnie z art. 11 ustawy o strażach gminnych (Dz.U. 2021 r. poz. 1763 z późn. zm.)
Miejsce pracy:
TARGOWA 1, 35-064 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Pracodawca:
STRAŻ MIEJSKA RZESZÓW
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące, średnie zawodowe
- 1. Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie, ukończony 21 rok życia, korzystanie z pełni praw publicznych, pełna zdolność do czynności prawnych, wykształcenie co najmniej średnie, nienaganna, nieposzlakowana opinia, sprawność pod względem fizycznym i psychicznym, kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 2. Wymagania dodatkowe: dobra znajomość topografii miasta Rzeszowa, znajomość ustaw o samorządzie gminnym, strażach gminnych, prawo o ruchu drogowym oraz ustaw pokrewnych wraz z przepisami wykonawczymi, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, opanowanie i odporność na stres, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność.
Inne wymagania:
1. Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie, ukończony 21 rok życia, korzystanie z pełni praw publicznych, pełna zdolność do czynności prawnych, wykształcenie co najmniej średnie, nienaganna, nieposzlakowana opinia, sprawność pod względem fizycznym i psychicznym, kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 2. Wymagania dodatkowe: dobra znajomość topografii miasta Rzeszowa, znajomość ustaw o samorządzie gminnym, strażach gminnych, prawo o ruchu drogowym oraz ustaw pokrewnych wraz z przepisami wykonawczymi, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, opanowanie i odporność na stres, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
https://bip.erzeszow.pl/pl/519-praca/7487-nabor-na-wolne-stanowiska-pracy/111578-komendant-strazy-miejskiej-w-rzeszowie-oglasza-nabor-na-wolne-stanowisko-pracy-straznik-miejski-2-etaty.html Wymagane dokumenty: życiorys (CV), list motywacyjny, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór - załącznik nr. 1 do ogłoszenia), kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, kserokopie innych dokumentów potwierdzających uprawnienia zawodowe kandydata, opinie z poprzednich miejsc pracy mile widziane, oświadczenie kandydata, że jest obywatelem polskim (wzór załącznik nr 2 do ogłoszenia), oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem oraz bieżącą datą (wzór załącznik nr 2 do ogłoszenia), oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego przestępstwo i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe (wzór załącznik nr 2 do ogłoszenia). Podanie danych osobowych przez kandydata jest wymogiem ustawowym. Dane osobowe zawarte w dokumentach aplikacyjnych wykraczające poza dokumenty ustawowo niezbędne, będą przetwarzane wyłącznie za zgodą kandydata, wyrażoną na piśmie (wzór załącznik nr 3 do ogłoszenia). Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może skutkować odrzuceniem oferty. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą na adres Straż Miejska; ul. Targowa 1; 35-064 Rzeszów, w terminie do dnia 29 listopada 2024 r. w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko strażnik miejski. Dokumenty, które wpłyną do jednostki po wyżej określonym terminie lub niekompletne, nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (BIP): www.bip.erzeszow.pl, na tablicy ogłoszeń Straży Miejskiej w Rzeszowie oraz na stronie internetowej: http://www.sm.erzeszow.pl/ UWAGA Straż Miejska w Rzeszowie nie zwraca złożonych dokumentów. Po upływie 7 miesięcy od zakończenia naboru dokumenty aplikacyjne złożone w odpowiedzi na ogłoszony nabór będą niszczone. KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż: - administratorem danych osobowych kandydatów aplikujących na wolne stanowiska urzędnicze jest Komendant Straży Miejskiej w Rzeszowie z siedzibą przy ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów, - administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pisząc na adres poczty elektronicznej [email protected], - dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procedury naboru - na podstawie art. 6 ust 1 lit. a i lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., - w przypadku podawania dodatkowych danych osobowych, które nie są wymagane przepisami prawa proszę o wyraźne wskazanie zgody na ich przetwarzanie, gdyż brak takiej zgody będzie skutkować odrzuceniem oferty, - dane osobowe przechowywane będą nie dłużej niż 7 miesięcy od zakończenia naboru, - posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia (jeżeli podstawą ich przetwarzania nie jest obowiązek prawny) lub ograniczenia przetwarzania, oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, - ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Ochrony Danych Osobowych, - podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, jest dobrowolne jednakże niepodanie danych uniemożliwi wzięcie udziału w procesie naboru, - odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta