StPr/25/1872
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 800 do 6 500 PLN
brutto
Zakres obowiązków:
Praca na dwiez miany 7-15, 14-22
Miejsce pracy:
Poznańska 115, 62-080 Tarnowo Podgórne, powiat: poznański, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
Urząd Gminy w Tarnowie Podgórnym
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Prawo jazdy kat. B, doświadczenie - 1 rok
- Doświadczenie zawodowe min 1 rok, mile widziane 3 lata. Umiejętność negocjacji, szybkiego podejmowania decyzji, odporność na stres. Uprawnienia do prowadzenia pojazdów uprzyiwlejowanych. Mile widziane: znajomość ustawy o strażach gminnych oraz przepisy wykonawcze. Ustawa o wychowaniu w trzeźwośći i zapobieganiu alkoholizmowi. Inne: ukończony kurs podstawowego dla strażników gminnych (miejskich), w tym upoważnienie do kontroli ruchu drogowego.
Inne wymagania:
Doświadczenie zawodowe min 1 rok, mile widziane 3 lata. Umiejętność negocjacji, szybkiego podejmowania decyzji, odporność na stres. Uprawnienia do prowadzenia pojazdów uprzyiwlejowanych. Mile widziane: znajomość ustawy o strażach gminnych oraz przepisy wykonawcze. Ustawa o wychowaniu w trzeźwośći i zapobieganiu alkoholizmowi. Inne: ukończony kurs podstawowego dla strażników gminnych (miejskich), w tym upoważnienie do kontroli ruchu drogowego.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
- CV świadectwo pracy - list motywacyjny - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenia zawodowe - oświadczenie o niekaralności lub karalności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, - oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: kontakt mailowy