StPr/25/1545
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 090 do 6 200 PLN
Zakres obowiązków:
1. Zapewnienie sprawnego funkcjonowania Straży Gminnej zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o strażach gminnych.
2. Współpracę z Policją, Strażą Pożarną oraz innymi podmiotami działającymi w sferze bezpieczeństwa i porządku publicznego w celu poprawy stanu porządku i bezpieczeństwa na terenie Gminy Manowo.
3. Współdziałanie z właściwymi podmiotami w zakresie ratowania życia i zdrowia obywateli, pomoc w usuwaniu awarii technicznych i skutków klęsk żywiołowych oraz innych miejscowych zagrożeń.
4. Ochronę obiektów komunalnych i urządzeń użyteczności publicznej.
5. Konwojowanie dokumentów, przedmiotów wartościowych lub wartości pieniężnych dla potrzeb gminy.
6. Informowanie społeczności lokalnej o stanie i rodzajach zagrożeń, a także inicjowanie i uczestnictwo w działaniach mających na celu zapobieganiu popełniania przestępstw i wykroczeń.
7. Współdziałanie z organizatorami i innymi służbami w ochronie porządku podczas zgromadzeń i imprez publicznych.
8. Planowanie budżetu w zakresie funkcjonowania straży gminnej, dysponowanie jego środkami finansowymi oraz ponoszenie odpowiedzialności za ich prawidłowe wykorzystywanie.
9. Przedkładanie Komendantowi Wojewódzkiemu Policji informacji o danych zawartych w ewidencji, o której mowa w art. 9 ust. 1 ustawy o strażach gminnych.
10. Przedkładanie Wójtowi oraz Radzie Gminy Manowo rocznych sprawozdań.
11. Przygotowywanie dla Rady i Wójta Gminy, analiz, informacji o realizacji zadań, w trybie określonym przez Wójta.
12. Podejmowanie interwencji w sytuacjach zagrożenia życia, zdrowia lub mienia, a także w przypadku naruszenia dóbr osobistych ludzi.
Miejsce pracy:
Szkolna 2, 76-015 Manowo, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
Urząd Gminy Manowo
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie branżowe, średnie ogólnokształcące
- Wymagania niezbędne (konieczne do podjęcia pracy na w/w stanowisku): a) posiadanie obywatelstwa polskiego; b) ukończenie 21 lat; c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; d) wykształcenie co najmniej średnie lub średnie branżowe; e) minimum 2 lata stażu pracy; f) posiadanie nienagannej opinii; g) stan zdrowia umożliwiający pracę na ww. stanowisku (sprawność pod względem fizycznym i psychicznym); h) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe; i) legitymowanie się uregulowanym stosunkiem do służby wojskowej; j) znajomość regulacji prawnych w zakresie funkcjonowania administracji samorządowej, w tym w szczególności: - ustawy o samorządzie gminnym, - ustawy o pracownikach samorządowych, - ustawy o ochronie danych osobowych, - ustawy o strażach gminnych, - ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, - ustawy o ochronie zwierząt, - Kodeksu postępowania w sprawach o wykroczenia, - Prawa o ruchu drogowym, - Kodeksu Postępowania Administracyjnego, - Prawa ochrony środowiska, - inne ustawy i rozporządzenia niezbędne do pracy na zajmowanym stanowisku; h) posiadanie prawa jazdy kat. B. Wymagania dodatkowe: a) doświadczenie w pracy w służbach mundurowych lub administracji publicznej; b) ukończone szkolenie podstawowe, o którym mowa w art. 25 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych; c) umiejętność praktycznego stosowania przepisów; d) umiejętność opracowywania aktów prawnych; e) umiejętność podejmowania decyzji, umiejętność efektywnej pracy w warunkach stresu; f) predyspozycje osobowościowe tj. kreatywność, umiejętność pracy w zespole i łagodzenia sporów wewnątrz zespołu, umiejętność skutecznego komunikowania się, odpowiedzialność, terminowość, rzetelność, sumienność, obowiązkowość, bezstronność, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista; g) znajomość obsługi komputera (posługiwanie się edytorem tekstu np. Microsoft Word, oraz arkuszem kalkulacyjnym np. Microsoft Excel); h) gotowość do świadczenia pracy w systemie zmianowym; i) znajomość struktury organizacyjnej Urzędu Gminy Manowo oraz charakterystyki Gminy Manowo.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne (konieczne do podjęcia pracy na w/w stanowisku): a) posiadanie obywatelstwa polskiego; b) ukończenie 21 lat; c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; d) wykształcenie co najmniej średnie lub średnie branżowe; e) minimum 2 lata stażu pracy; f) posiadanie nienagannej opinii; g) stan zdrowia umożliwiający pracę na ww. stanowisku (sprawność pod względem fizycznym i psychicznym); h) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe; i) legitymowanie się uregulowanym stosunkiem do służby wojskowej; j) znajomość regulacji prawnych w zakresie funkcjonowania administracji samorządowej, w tym w szczególności: - ustawy o samorządzie gminnym, - ustawy o pracownikach samorządowych, - ustawy o ochronie danych osobowych, - ustawy o strażach gminnych, - ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, - ustawy o ochronie zwierząt, - Kodeksu postępowania w sprawach o wykroczenia, - Prawa o ruchu drogowym, - Kodeksu Postępowania Administracyjnego, - Prawa ochrony środowiska, - inne ustawy i rozporządzenia niezbędne do pracy na zajmowanym stanowisku; h) posiadanie prawa jazdy kat. B. Wymagania dodatkowe: a) doświadczenie w pracy w służbach mundurowych lub administracji publicznej; b) ukończone szkolenie podstawowe, o którym mowa w art. 25 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych; c) umiejętność praktycznego stosowania przepisów; d) umiejętność opracowywania aktów prawnych; e) umiejętność podejmowania decyzji, umiejętność efektywnej pracy w warunkach stresu; f) predyspozycje osobowościowe tj. kreatywność, umiejętność pracy w zespole i łagodzenia sporów wewnątrz zespołu, umiejętność skutecznego komunikowania się, odpowiedzialność, terminowość, rzetelność, sumienność, obowiązkowość, bezstronność, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista; g) znajomość obsługi komputera (posługiwanie się edytorem tekstu np. Microsoft Word, oraz arkuszem kalkulacyjnym np. Microsoft Excel); h) gotowość do świadczenia pracy w systemie zmianowym; i) znajomość struktury organizacyjnej Urzędu Gminy Manowo oraz charakterystyki Gminy Manowo.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
dodatkowe informacje: praca w godz. 7:15 - 15:15, pierwsza umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia docelowo na czas nieokreślony, szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Manowie
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Manowie