StPr/25/0385
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 720,68 PLN
Zakres obowiązków:
Prowadzenie aut osobowych policjantów i pracowników. Bieżąca organizacja doskonalenia zawodowego. Organizacja szkoleń z zakresu taktyki i technik interwencji, wyszkolenia strzeleckiego i testu sprawności fizycznej. Wprowadzanie danych do właściwego Systemu Wspomagania Obsługi Policji zgodnie z nadanymi uprawnieniami. Obsługa systemu SEOD. Archiwizacja papierowa oraz elektroniczna w SEOD.
Miejsce pracy:
Międrzyrzecka 9, 21-400 Łuków, powiat: łukowski, woj: lubelskie
Pracodawca:
Komenda Powiatowa Policji w Łukowie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- zawód: Technik prac biurowych* (wymagany staż - lata: 2)
- wykształcenie średnie, znajomość przepisów w zakresie prawa pracy, ustawy o policji, ustawy o służbie cywilnej, doświadczenie zawodowe 2 lata w administracji.
Inne wymagania:
wykształcenie średnie, znajomość przepisów w zakresie prawa pracy, ustawy o policji, ustawy o służbie cywilnej, doświadczenie zawodowe 2 lata w administracji.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Katarzyna Machniak
Wymagane dokumenty:
nie dotyczy