StPr/25/7828
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 850 do 6 000 PLN
umowa o pracę na okres próbny potem na czas określony docelowo na czas nieokreślony. Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy, miejsce do odświeżenia się, pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu, miejsce parkingowe na terenie urzędu, świadczenia socjalne z ZFŚS (m.in. dofinansowanie do wypoczynku, bony podarunkowe), dofinansowania do okularów korekcyjnych (praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin), możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej, stabilna praca w administracji państwowej, dostęp do grupowych ubezpieczeń na życie.
Zakres obowiązków:
1.Obsługa kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego i jego zastępcy,
2. Prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej,
3. Sporządzanie pism merytorycznych na potrzeby prac sekcji oraz wykonywanie projektów dokumentów,
4. Prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów,
5. Nadzór nad prawidłowym korzystaniem z urządzeń przez funkcjonariuszy i pracowników Komendy,
6. Organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta powiatowego,
7. Współpraca z komórkami organizacyjnymi Komendy,
8. Organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej,
9. Realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy powiatowej,
10. W przypadku nieobecności kierownika sekcji ds. organizacyjno-kadrowych wykonywanie zadań w ramach jego zastępstwa. Praca w systemie codziennym w godzinach 7:30-15:30.
Miejsce pracy:
Gdańska 1A, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Pracodawca:
KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W PRUSZCZU GDAŃSKIM
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca w wolne dni
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- wykształcenie co najmniej średnie lub średnie zawodowe / mile widziane wyższe na kierunku archiwistyka i zarządzanie dokumentacją, doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok udokumentowanej pracy administracyjno-biurowej, umiejętności: biegła obsługa komputera i pakietu OFFICE, redagowanie pism urzędowych, uprawnienia/wymagania dodatkowe: doświadczenie zawodowe - co najmniej 12 miesięcy udokumentowanej pracy w administracji publicznej, znajomość obsługi systemu FORTECH oraz / lub systemu obiegu dokumentów EZD, znajomość specyfiki służby i pracy w jednostkach ochrony przeciwpożarowej, ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny I i II stopnia, komunikatywność, dyspozycyjność, rzetelność, skrupulatność, terminowość i odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole, samodzielność w działaniu, planowaniu i organizacji pracy własnej, znajomość języków obcych (w mowie i piśmie): nie wymagane, inne: kandydat musi: mieć nieposzlakowaną opinie, posiadać obywatelstwo polskie, korzystać z pełni praw publicznych, być nieskazanym prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Inne wymagania:
wykształcenie co najmniej średnie lub średnie zawodowe / mile widziane wyższe na kierunku archiwistyka i zarządzanie dokumentacją, doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok udokumentowanej pracy administracyjno-biurowej, umiejętności: biegła obsługa komputera i pakietu OFFICE, redagowanie pism urzędowych, uprawnienia/wymagania dodatkowe: doświadczenie zawodowe - co najmniej 12 miesięcy udokumentowanej pracy w administracji publicznej, znajomość obsługi systemu FORTECH oraz / lub systemu obiegu dokumentów EZD, znajomość specyfiki służby i pracy w jednostkach ochrony przeciwpożarowej, ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny I i II stopnia, komunikatywność, dyspozycyjność, rzetelność, skrupulatność, terminowość i odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole, samodzielność w działaniu, planowaniu i organizacji pracy własnej, znajomość języków obcych (w mowie i piśmie): nie wymagane, inne: kandydat musi: mieć nieposzlakowaną opinie, posiadać obywatelstwo polskie, korzystać z pełni praw publicznych, być nieskazanym prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
47 741 88 13 47 741 88 21
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Oferty należy składać osobiście, za pośrednictwem poczty lub kurierem. Oferty przesłane za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail Komendy, skrzynki podawczej e-PUAP albo platformy e-Doręczeń nie stanowią skutecznego złożenia oferty i nie będą rozpatrywane. Więcej o pracy na stronie urzędu: https://www.gov.pl/web/kppsp-pruszcz-gdanski/ogloszenia-o-naborze
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny