TECHNIK PRAC BIUROWYCH

TECHNIK PRAC BIUROWYCH

Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
4 666 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0678

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
4 666 PLN

Zakres obowiązków:
Technik prac biurowych, monitorowanie i aktualizacja danych, dotyczących pojazdów, planowanie i kpoordynacja przeglądów technicznych oraz serwisów, zarządzanie dokumentacją flotową w tym polisami ubezpieczeniowymi i rejestracjami, tworzenie, organizacja i archiwizacja dokumentów biurowych i projektowych, wsparcie w przygotowywaniu raportów i prezentacji, koordynacja zamówień i kontakt z podwykonawcami, wspólpraca z innymi działami w celu optymalizacji procesów w firmie.

Miejsce pracy:
Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie

Pracodawca:
kontakt przez PUP

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie zawodowe, wyższe (w tym licencjat), średnie ogólnokształcące
  • wykształcenie minimum średnie, mile widziane techniczne, doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 2 lata (obsługa floty), zdolność do analizy kosztów transportu, optymalizacji oraz efektywnego zarządzania zasobami flotowymi firmy, prawo jazdy kat. B, biegłość w obsłudze programów MS OFFICE (szczególnie EXCEL), znajomość systemów do zarządzania logistyką będzie dodatkowym atutem, umiejętności komunikacyjne, umiejętnośc pracy w zespole oraz współpracy z różnymi działami firmy, zdolność do efektywnego zarządzania czasem, prioryteryzacji zadań oraz pracy pod presją czasu, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, umiejętność budowania relacji z klientami oraz współpracownikami.


Inne wymagania:
wykształcenie minimum średnie, mile widziane techniczne, doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 2 lata (obsługa floty), zdolność do analizy kosztów transportu, optymalizacji oraz efektywnego zarządzania zasobami flotowymi firmy, prawo jazdy kat. B, biegłość w obsłudze programów MS OFFICE (szczególnie EXCEL), znajomość systemów do zarządzania logistyką będzie dodatkowym atutem, umiejętności komunikacyjne, umiejętnośc pracy w zespole oraz współpracy z różnymi działami firmy, zdolność do efektywnego zarządzania czasem, prioryteryzacji zadań oraz pracy pod presją czasu, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, umiejętność budowania relacji z klientami oraz współpracownikami.

Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu

Osoba do kontaktu:
Marlena Przygoda

Nr telefonu:
177745142

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Oferta pracy w ramach prac interwencyjnych dla osób bezrobotnych. Osoby spełniające wymagania pracodawcy proszone są o zgłoszenie się do doradcy klienta do Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu w celu otrzymania skierowania
Dodano: 12.04.2025, 04:38
ID ogłoszenia: 189164
Udostępnij:
Dodano: 12.04.2025, 04:38
ID ogłoszenia: 189164

Zobacz inne oferty

6 500 złbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Koszalin
6 500 złbrutto
Dodano: 19 godz. temu
8 400 złbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Koszalin
8 400 złbrutto
Dodano: 19 godz. temu
1 994,40 złbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Myśliborzu
Dębno
1 994,40 złbrutto
Dodano: 19 godz. temu
4 666 złbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Drawsku Pomorskim
Drawsko Pomorskie
4 666 złbrutto
Dodano: 19 godz. temu
Do góry