StPr/25/0873
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie ewidencji ilościowej sprzętu transportowego oraz urządzeń warsztatowych materiałów pędnych i smarów (mpis), dokumentacji posiadanego w użytkowaniu sprzętu warsztatowego, wnioskowanie o wycofanie zbędnych części zamiennych.
2. Prowadzenie gospodarki mpis (przyjmowanie i wydawanie materiałów pędnych, ewidencja, wprowadzanie danych do systemu informatycznego, rozliczanie i kontrolowanie zużycia mpis, prowadzenie książek kontroli sprzętu transportowego, dokonywanie analizy techniczno ekonomicznej efektywności zużycia paliwa, składanie zapotrzebowanie na materiały).
3. Realizowanie zadań w zakresie planowania obsługi technicznej i napraw pojazdów służbowych.
4. Realizowanie zadań w zakresie likwidacji szkód - współdziałanie w procesie likwidacji szkód sprzętu transportowego.
Miejsce pracy:
PL. F. CHOPINA 2, 57-300 Kłodzko, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
KOMENDA POWIATOWA POLICJI W KŁODZKU
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
- umiejętność pracy zespołowej, bardzo dobra organizacja pracy własnej, dyspozycyjność
- [Umiejętność 1] : prace wymagające pełnej sprawności psychoruchowej, kierowanie pojazdem kategorii B
Inne wymagania:
[Umiejętność 1] : prace wymagające pełnej sprawności psychoruchowej, kierowanie pojazdem kategorii B
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Agnieszka Michalska
Nr telefonu:
478752236
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon