StPr/25/1319
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
Technik prac biurowych
Miejsce pracy:
Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące, średnie zawodowe
- Doskonała organizacja czasu pracy, umiejętność pracy w trybie zadaniowym, obsługa komputera, przygotowanie korespondencji do wyslania pocztą tradycyjną i pocztą elektroniczną, obsługiwanie programów oraz urządzeń biurowych.
Inne wymagania:
Doskonała organizacja czasu pracy, umiejętność pracy w trybie zadaniowym, obsługa komputera, przygotowanie korespondencji do wyslania pocztą tradycyjną i pocztą elektroniczną, obsługiwanie programów oraz urządzeń biurowych.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Karolina Król
Nr telefonu:
177880057
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Oferta pracy w ramach prac interwencyjnych dla osób bezrobotnych. Osoby spełniające wymagania pracodawcy proszone są o zgłoszenie się do Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu w celu otrzymania skierowania.