StPr/25/4152
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 730 PLN
+dodatek stażowy
Zakres obowiązków:
- prowadzenie dokumentacji i wykonywanie wszystkich czynności związanych z odbiorem, wysyłaniem, rejestracją i rozdziałem materiałów służbowych, pism, dokumentów, korespondecji wewnetrznej i zewnętrznej,
- archiwizacja materiałów dotyczących spraw załatwionych ostatecznie,
- przygotowanie materiałów do zapoznania dla pracowników wydziału,
- prowadzenie ewidencji aktów prawnych, przepisów resortowych,
- obsługa programów ERCDŚ, E-RSD oraz e-nadawcy
Miejsce pracy:
JAGIELLOŃSKA 13, 35-025 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Pracodawca:
KOMENDA MIEJSKA POLICJI W RZESZOWIE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Wykształcenie: średnie staż pracy co najmniej 0,5 roku w sekretariacie w administracji publicznej - nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r., - ważne poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ,,poufne lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych, - gotowość na wyrażenie zgody na MOB przydział mobilizacyjno-obronny.
Inne wymagania:
Wykształcenie: średnie staż pracy co najmniej 0,5 roku w sekretariacie w administracji publicznej - nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r., - ważne poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ,,poufne lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych, - gotowość na wyrażenie zgody na MOB przydział mobilizacyjno-obronny.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
478213463
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: CV i list motywacyjny Kopię poświadczenia bezpieczeństwa lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych Pracodawca skontaktuje się z wybranymi kandydatami
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Zaloguj się przez Facebook