StPr/25/6012
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 741,35 PLN
Wynagrodzenie zasadnicze 4.741,35 zł brutto plus dodatek za wysługę (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego).
Zakres obowiązków:
1.Rejestracja spraw wpływających do Wydziału do Walki z Przestępczością Przeciwko Mieniu Komisariatu Policji V w Krakowie w Dzienniku Korespondencyjnym prowadzonym w formie elektronicznej.
2.Przyjmowanie, segregacja i rozdział poczty wydziałowej.
3.Ekspediowanie poczty jawnej do jednostek Policji oraz poza nimi poprzez prowadzenie rejestru Elektroniczny Nadawca-Poczta Polska EPO.
4.Archiwizowanie dokumentacji jawnej wg Jednolitego rzeczowego wykazu akt Policji oraz sporządzanie spisów archiwalnych w celu przekazania do składnicy akt Komisariatu Policji V w Krakowie.
5.Bieżące, dokładne i prawidłowe prowadzenie książki dowodów rzeczowych w Elektronicznym Rejestrze Czynności Dochodzeniowo-Śledczych Wydziału d/w z Przestępczością Przeciwko Mieniu KP V w Krakowie podczas nieobecności inspektora ds. dowodów rzeczowych.
6.Dokonywanie dodatkowych ustaleń w związku z dokumentami wpływającymi do Wydziału, odbieranie telefonów w celu wsparcia bieżącej pracy pracowników.
Komendy Miejskiej Policji w Krakowie ul. insp. Marka Woźniczki 2, 30-392 Kraków.
Miejsce pracy:
Insp. Marka Woźniczki 2, 30-392 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Pracodawca:
Komenda Miejska Policji w Krakowie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- zawód: Technik prac biurowych*
- komunikatywność
- 1)poziom wykształcenia: średnie, 2)kwalifikacje zawodowe: pożądany kurs sekretarsko-asystencki 3)staż pracy: minimum 6 miesięcy stażu w administracji publicznej, pożądany 1 rok 4)doświadczenie zawodowe: w obsłudze baz danych 5) umiejętności niezbędne: - pracy zespołowej, komunikowania się, - obsługi komputera i programów MS Word i MS Excel i urządzeń biurowych, - organizowania, współpracy, - organizacji pracy własnej, - znajomość przepisów dot. zasad pracy kancelaryjnej 6) umiejętności pożądane: doświadczenie w administracji publicznej, praca na podobnym stanowisku 4) uprawnienia: nie dotyczy 5) znajomość języków obcych: nie dotyczy poziom znajomości: nie dotyczy
Inne wymagania:
1)poziom wykształcenia: średnie, 2)kwalifikacje zawodowe: pożądany kurs sekretarsko-asystencki 3)staż pracy: minimum 6 miesięcy stażu w administracji publicznej, pożądany 1 rok 4)doświadczenie zawodowe: w obsłudze baz danych 5) umiejętności niezbędne: - pracy zespołowej, komunikowania się, - obsługi komputera i programów MS Word i MS Excel i urządzeń biurowych, - organizowania, współpracy, - organizacji pracy własnej, - znajomość przepisów dot. zasad pracy kancelaryjnej 6) umiejętności pożądane: doświadczenie w administracji publicznej, praca na podobnym stanowisku 4) uprawnienia: nie dotyczy 5) znajomość języków obcych: nie dotyczy poziom znajomości: nie dotyczy
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Pracodawca Komenda Miejska Policji w Krakowie
Nr telefonu:
478352566
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
WYMAGANE DOKUMNETY: Życiorys [email protected]
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Zaloguj się przez Facebook