TECHNIK PRAC BIUROWYCH (KPVI-1)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH (KPVI-1)

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę w zastępstwie
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 4 817,49 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/4889

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie

Wynagrodzenie:
od 4 817,49 PLN
praca :Komisariat Policji VI w Krakowie Komendy Miejskiej Policji w Krakowie Ul. Mieczysławy Ćwiklińskiej 4 30-962 Kraków na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika Wynagrodzenie zasadnicze 4.817,49 zł brutto plus dodatek za wysługę (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego

Zakres obowiązków:
1. Rejestracja spraw wpływających do Wydziału Prewencji Komisariatu Policji VI w Krakowie w Dzienniku Korespondencyjnym prowadzonym w formie elektronicznej
2. Przyjmowanie, segregacja i rozdział poczty,
3. Przyjmowanie spisów zawartości kompletnych teczek z aktami ostatecznie zakończonymi w Wydziale Prewencji
4. Przekazywanie teczek z aktami spraw ostatecznie zakończonych w Wydziale Prewencji do Składnicy akt.
5. Przygotowanie protokołów brakowania oraz komisyjne niszczenie kompletnych teczek z aktami ostatecznie zakończonymi zawierającymi materiały niejawne o kategorii niearchiwalnej BC wytworzonymi w Komisariacie.
6. Przygotowanie poczty wychodzącej z Wydziału Prewencji Komisariatu do ekspedycji, rejestracja, sporządzenie wykazu poczty wychodzącej, gromadzenie potwierdzeń wysyłania przesyłek.
7. Dokonywanie sprawdzeń, odbieranie telefonów oraz redagowanie pismo w celu udzielenia odpowiedzi pisemnych dotyczących rejestrowanych spraw.

Miejsce pracy:
Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie

Pracodawca:
kontakt przez PUP

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • zawód: Technik prac biurowych*
  • mile widziane doświadczenie w pracy biurowej umiejętności: - pracy zespołowej, komunikowania się, - obsługi komputera i programów MS Word i MS Excel, - organizowania, współpracy, - organizacji pracy własnej, - umiejętność interpretacji przepisów


Inne wymagania:
mile widziane doświadczenie w pracy biurowej umiejętności: - pracy zespołowej, komunikowania się, - obsługi komputera i programów MS Word i MS Excel, - organizowania, współpracy, - organizacji pracy własnej, - umiejętność interpretacji przepisów

Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu

Osoba do kontaktu:
Wioleta Szymańska

Nr telefonu:
126868167

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
ocztą elektroniczną [email protected], osobiście w siedzibie urzędu lub telefonicznie pod numerem 47 83 52 566.
Dodano: 01.10.2025, 03:50
ID ogłoszenia: 325325
Udostępnij:
Dodano: 01.10.2025, 03:50
ID ogłoszenia: 325325

Zobacz inne oferty

Do góry