StPr/25/0407
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
Sporządzanie oraz prowadzenie korespondencji biurowej, m.in. sporządzanie różnego rodzaju pism (w tym pism urzędowych) z zastosowaniem techniki komputerowej i oprogramowania do edycji tekstu; Obsługiwanie programów oraz urządzeń biurowych (faksu, kserokopiarki, skanera itp.), w tym dla niewidomych i słabowidzących; Przekazywanie dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną; Sporządzanie rzeczowego wykazu akt, porządkowanie i przechowywanie akt; Kompletowanie materiałów i aktów prawnych niezbędnych do pracy; Wykonywanie czynności kancelaryjnych, w tym przyjmowanie i znakowanie korespondencji, rozdzielanie pism; Przygotowywanie korespondencji do wysłania pocztą tradycyjną pocztą elektroniczną; Udzielanie informacji telefonicznych; Prowadzenie rejestrów zgodnie z przepisami prawnymi; Stosowanie przepisów prawa dotyczących tajemnicy służbowej oraz ochrony danych osobowych.
Miejsce pracy:
Gorlice, powiat: gorlicki, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- zawód: Technik prac biurowych* (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
- wykształcenie średnie ogólnokształcące; policealne i średnie zawodowe/ branżowe, preferowany kierunek: administracja, ekonomia; staż pracy - 6 m-cy; dobra znajomość pakietu Office; dokładność; komunikatywność; podzielność uwagi; wysoka kultura osobista
Inne wymagania:
wykształcenie średnie ogólnokształcące; policealne i średnie zawodowe/ branżowe, preferowany kierunek: administracja, ekonomia; staż pracy - 6 m-cy; dobra znajomość pakietu Office; dokładność; komunikatywność; podzielność uwagi; wysoka kultura osobista
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Katarzyna Przybyłowicz
Nr telefonu:
183536307
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
skierowanie