StPr/25/0617
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
Sporządzanie i prowadzenie korespondencji biurowej, m.in. sporządzanie różnego rodzaju pism również pism urzędowych; Przyjmowanie pism oraz ich rejestracja; Przygotowywanie korespondencji oraz wysyłanie pocztą tradycyjną i pocztą elektroniczną, e-doręczenia; Udzielanie informacji w sekretariacie jednostki oraz podczas rozmów telefonicznych; Kompletowanie dokumentów, sprawdzanie ich poprawności; Sporządzanie zestawień tabelarycznych; Obsługiwanie komputera i pakietu Office; Obsługiwanie urządzeń biurowych (ksero, faks, skaner itp.); Przestrzeganie regulaminów wewnętrznych, przepisów BHP i ppoż; Stosowanie przepisów prawa, dotyczących tajemnicy służbowej oraz ochrony danych osobowych; Archiwizowanie dokumentów.
Miejsce pracy:
Gorlice, powiat: gorlicki, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Technik prac biurowych* (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 5)
- Wykształcenie wyższe (preferowany kierunek: administracja); staż pracy - 5 m-cy; Komunikatywność; Wysoka kultura osobista; Dokładność; Chęć podejmowania nowych zadań; Umiejętność pracy w zespole.
Inne wymagania:
Wykształcenie wyższe (preferowany kierunek: administracja); staż pracy - 5 m-cy; Komunikatywność; Wysoka kultura osobista; Dokładność; Chęć podejmowania nowych zadań; Umiejętność pracy w zespole.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Katarzyna Przybyłowicz
Nr telefonu:
183536307
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV