StPr/25/0680
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Godziny pracy: 7:30-15:30 Okres zatrudnienia: 3 miesiące
Zakres obowiązków:
Sporządzanie oraz prowadzenie korespondencji biurowej, m.in. sporządzanie różnego rodzaju pism (w tym pism urzędowych); Kompletowanie dokumentów; Obsługiwanie programów i urządzeń biurowych (faksu, kserokopiarki, skanera itp.); Pomoc przy bieżącej archiwizacji dokumentów; Organizowanie pracy biura, w tym kompletowanie dokumentów; Przygotowywanie korespondencji do wysłania pocztą tradycyjną i pocztą elektroniczną; Udzielanie informacji telefonicznych; Stosowanie przepisów prawa dotyczących tajemnicy służbowej oraz ochrony danych osobowych.
Miejsce pracy:
Bobowa, powiat: gorlicki, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Technik prac biurowych* (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
- Wykształcenie wyższe; Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku; Staż pracy w zawodzie - min. 6 miesięcy.
Inne wymagania:
Wykształcenie wyższe; Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku; Staż pracy w zawodzie - min. 6 miesięcy.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Maciej Guterch
Nr telefonu:
183536307
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV