StPr/25/0947
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
sporządzanie oraz prowadzenie korespondencji biurowej , m.in. sporządzanie różnego rodzaju pism ( w tym pism urzędowych); kompletowanie dokumentów; obsługa programów oraz urządzeń biurowych; pomoc przy bieżącej archiwizacji dokumentów; organizowanie pracy biura, w tym kompletowanie dokumentów; organizowanie pracy biura, w tym kompletowanie dokumentów; przygotowanie korespondencji do wysłania pocztą tradycyjną i poczta elektroniczną; udzielanie informacji telefonicznych; stosowanie przepisów prawa dotyczących tajemnicy służbowej oraz ochrony danych osobowych
Miejsce pracy:
Gorlice, powiat: gorlicki, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- zawód: Technik prac biurowych* (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 3)
- osoba dokładna, komunikatywna, spostrzegawcza
Inne wymagania:
osoba dokładna, komunikatywna, spostrzegawcza
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Grzegorz Lichoń
Nr telefonu:
183536307
Wymagane dokumenty:
CV

Zaloguj się przez Facebook