StPr/24/1072
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 300 PLN
Zakres obowiązków:
sporządzanie oraz prowadzenie korespondencji biurowej, m.in. sporządzanie różnego rodzaju pism z zastosowaniem techniki komputerowej i oprogramowania do edycji tekstu; wykonywanie obliczeń oraz tworzenie baz danych; obsługiwanie programów oraz urządzeń biurowych; sporządzanie rzeczowego wykazu akt, porządkowanie i przechowywanie akt; wykonywanie czynności kancelaryjnych, w tym przyjmowanie i znakowanie korespondencji, rozdzielanie pism; przygotowywanie korespondencji do wysłania pocztą tradycyjną i pocztą elektroniczną; udzielanie informacji telefonicznych; stosowanie przepisów prawa dotyczących tajemnicy służbowej oraz ochrony danych osobowych; przestrzeganie zasad etyki, ergonomii, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowanie przepisów prawa dotyczące ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska
Miejsce pracy:
Gorlice, powiat: gorlicki, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Technik prac biurowych* (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
- wykształcenie wyższe, preferowany kierunek architektura, planowanie; staż pracy - 6 m-cy; dokładność; odporność na stres; komunikatywność
Inne wymagania:
wykształcenie wyższe, preferowany kierunek architektura, planowanie; staż pracy - 6 m-cy; dokładność; odporność na stres; komunikatywność
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Katarzyna Przybyłowicz
Nr telefonu:
183536307
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
skierowanie