StPr/25/5343
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 865,72 PLN
Wynagrodzenie zasadnicze 4.865,72 zł brutto plus dodatek za wysługę (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego od 7:30 do 15:30 Dni pracy: od poniedziałku do piątku
Zakres obowiązków:
1. Realizowanie i koordynowanie procesu zaopatrzenia jednostek i komórek organizacyjnych Komendy Miejskiej Policji w Krakowie w sprzęt oraz materiały łączności i informatyki.
2. Przydzielanie i rozliczanie służbowych telefonów komórkowych i kart SIM, rozliczanie wydatków ponoszonych na telefonię komórkową, w tym opisywanie dokumentów księgowych z tego zakresu.
3. Prowadzenie ewidencji pomocniczej sprzętu łączności i informatyki Wydziału Wspomagającego /w tym przewidzianych przepisami i wewnętrznymi uregulowaniami ewidencji i rejestrów/, a także bieżące prowadzenie kont osobistych dot. sprzętu i programów komputerowych znajdujących się na indywidualnym wyposażeniu policjantów i pracowników Wydziału,
4. Koordynowanie zagadnień związanych z eksploatacją sprzętu komputerowego w Wydziale Wspomagającym, m.in. koordynowanie przekazywania w/w sprzętu do naprawy lub konserwacji, w tym pełnienie obowiązków koordynatora teleinformatycznego w systemie INTRANET/DOMENAKWP.AD.,
5. Wdrażanie polityk ochrony danych osobowych w zakresie wykorzystywanych w Wydziale Wspomagającym systemów teleinformatycznych oraz manualnych zbiorów danych osobowych, jakiprowadzenie kompletnej dokumentacji w tym zakresie, w ramach realizacji zadań koordynatora teleinformatycznego dla Wydziału Wspomagającego.
Miejsce pracy:
Siemiradzkiego 24, 31-137 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Pracodawca:
Komenda Miejska Policji w Krakowie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące, inne
- zawód: Technik prac biurowych*
- mile widziane doświadczenie w pracy biurowej umiejętności: - pracy zespołowej, komunikowania się, - obsługi komputera w środowisku Windows, - analizowania i wyciągania wniosków, - współpracy - efektywnego organizowania pracy własnej, - koordynacji działań,
Inne wymagania:
mile widziane doświadczenie w pracy biurowej umiejętności: - pracy zespołowej, komunikowania się, - obsługi komputera w środowisku Windows, - analizowania i wyciągania wniosków, - współpracy - efektywnego organizowania pracy własnej, - koordynacji działań,
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Pracodawca
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Proszę o wysłanie samego CV z dopiskiem stanowiska tj. technik prac biurowych (WW-6) na podany adres e-mailowy [email protected]
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny

Zaloguj się przez Facebook