StPr/25/4776
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Wynagrodzenie zasadnicze 4.666,00 zł brutto plus dodatek za wysługę (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego Godziny pracy: od 7:30 do 15:30 Dni pracy: od poniedziałku do piątku
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie biurowości oraz pełnej obsługi administracyjnej i kancelaryjnej Wydziału,
2. Wykonywanie cząstkowych zadań i czynności związanych z właściwym zabezpieczeniem powierzonej dokumentacji niejawnej,
3. Przyjmowanie, rozsyłanie, przekazywanie oraz ekspediowanie dokumentacji wytworzonej w Wydziale zgodnie zprzyjętymi w jednostce zasadami,
4. Bieżące obsługiwanie funkcjonującej w Wydziale poczty elektronicznej,
5. Prowadzenie kart ewidencji czasu pracy funkcjonariuszy oraz pracowników cywilnych Wydziału Wspomagającego, sporządzanie miesięcznych zestawień oraz sprawozdań związanych z czasem pracy,
6. Prowadzenie rejestru terminów ważności badań okresowych i profilaktycznych policjantów i pracowników Wydziału oraz wymaganej w tym zakresie przepisami dokumentacji, w szczególności terminowe wydawanie skierowań na badania,
7. Opracowywanie skierowań na badania lekarskie okresowe i profilaktyczne w kontekście analizy i oceny ryzyka zawodowego na poszczególnych stanowiskach pracy oraz specyfiki pracy na tych stanowiskach,
8. Współpraca z Zespołem ds. Bezpieczeństwa i Higieny Służby i Pracy w zakresie zagadnień dot. szkoleń okresowych BHP policjantów ipracowników Wydziału, w tym prowadzenie rejestru terminów przedmiotowych szkoleń,
Miejsce pracy:
Siemiradzkiego 24, 31-137 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Pracodawca:
Komenda Miejska Policji w Krakowie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- zawód: Technik prac biurowych*
- doświadczenie zawodowe: mile widziane doświadczenie w pracy biurowej umiejętności: - pracy zespołowej, komunikowania się, - obsługi komputera i programów MS Word i MS Excel, - liczenia, - koordynowania, - organizowania, współpracy - organizacji pracy własnej, - znajomość przepisów o ochronie informacji niejawnej
Inne wymagania:
doświadczenie zawodowe: mile widziane doświadczenie w pracy biurowej umiejętności: - pracy zespołowej, komunikowania się, - obsługi komputera i programów MS Word i MS Excel, - liczenia, - koordynowania, - organizowania, współpracy - organizacji pracy własnej, - znajomość przepisów o ochronie informacji niejawnej
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Pracodawca
Nr telefonu:
478352516
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
pocztą elektroniczną [email protected], osobiście :ul. Siemiradzkiego 24, 31-137 Kraków 47-83-52-516
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail