StPr/25/1808
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą
Zakres obowiązków:
przygotowywanie sal konferencyjnych zgodnie z wymaganiami Gości (ustawianie mebli, sprzętu, dekoracji), montaż, obsługa sprzętu i wyposażenia sal konferencyjnych, reagowanie na bieżące potrzeby klientów w trakcie trwania konferencji, kontrola stanu technicznego sprzętu i zgłaszanie usterek
ścisła współpraca z innymi działami w zakresie logistyki wydarzeń (konferencje, bankiety itp.).
Miejsce pracy:
Sienkiewicza 78, 25-900 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Pracodawca:
Przedsiębiorstwo Turystyczne "Łysogóry" Sp. z o. o.
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- Opis stanowiska pracy; W zakresie obsługi konferencji: przygotowywanie sal konferencyjnych zgodnie z wymaganiami Gości (ustawianie mebli, sprzętu, dekoracji), montaż, obsługa sprzętu i wyposażenia sal konferencyjnych, reagowanie na bieżące potrzeby klientów w trakcie trwania konferencji, kontrola stanu technicznego sprzętu i zgłaszanie usterek ścisła współpraca z innymi działami w zakresie logistyki wydarzeń (konferencje, bankiety itp.). W zakresie profesjonalnej obsługi klienta: świadczenie usług wynikających z obowiązków służbowych z poszanowaniem godności, zachowaniem uprzejmości i kultury osobistej oraz prywatności Gości hotelowych, pomoc oraz udzielanie informacji Gościom hotelowym, aktywna współpraca z pracownikami recepcji w zakresie opieki nad Gośćmi hotelowymi, monitoring pomieszczeń hotelowych i najbliższego otoczenia. Wymagania; wysoka kultura osobista i komunikatywność, dyspozycyjność i elastyczność, gotowość do pracy w systemie zmianowym, samodzielność i dokładność, znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację z Gośćmi będzie dodatkowym atutem,
Inne wymagania:
Opis stanowiska pracy; W zakresie obsługi konferencji: przygotowywanie sal konferencyjnych zgodnie z wymaganiami Gości (ustawianie mebli, sprzętu, dekoracji), montaż, obsługa sprzętu i wyposażenia sal konferencyjnych, reagowanie na bieżące potrzeby klientów w trakcie trwania konferencji, kontrola stanu technicznego sprzętu i zgłaszanie usterek ścisła współpraca z innymi działami w zakresie logistyki wydarzeń (konferencje, bankiety itp.). W zakresie profesjonalnej obsługi klienta: świadczenie usług wynikających z obowiązków służbowych z poszanowaniem godności, zachowaniem uprzejmości i kultury osobistej oraz prywatności Gości hotelowych, pomoc oraz udzielanie informacji Gościom hotelowym, aktywna współpraca z pracownikami recepcji w zakresie opieki nad Gośćmi hotelowymi, monitoring pomieszczeń hotelowych i najbliższego otoczenia. Wymagania; wysoka kultura osobista i komunikatywność, dyspozycyjność i elastyczność, gotowość do pracy w systemie zmianowym, samodzielność i dokładność, znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację z Gośćmi będzie dodatkowym atutem,
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - Wskazany kontakt z pracodawcą; +48 885 852 521 lub e-mail; [email protected]