TECHNIK SAL KONFERENCYJNYCH/BOY HOTELOWY

TECHNIK SAL KONFERENCYJNYCH/BOY HOTELOWY

Miejski Urząd Pracy w Kielcach

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 4 666 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1808

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą

Zakres obowiązków:
przygotowywanie sal konferencyjnych zgodnie z wymaganiami Gości (ustawianie mebli, sprzętu, dekoracji), montaż, obsługa sprzętu i wyposażenia sal konferencyjnych, reagowanie na bieżące potrzeby klientów w trakcie trwania konferencji, kontrola stanu technicznego sprzętu i zgłaszanie usterek
ścisła współpraca z innymi działami w zakresie logistyki wydarzeń (konferencje, bankiety itp.).


Miejsce pracy:
Sienkiewicza 78, 25-900 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie

Pracodawca:
Przedsiębiorstwo Turystyczne "Łysogóry" Sp. z o. o.

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • Opis stanowiska pracy; W zakresie obsługi konferencji: przygotowywanie sal konferencyjnych zgodnie z wymaganiami Gości (ustawianie mebli, sprzętu, dekoracji), montaż, obsługa sprzętu i wyposażenia sal konferencyjnych, reagowanie na bieżące potrzeby klientów w trakcie trwania konferencji, kontrola stanu technicznego sprzętu i zgłaszanie usterek ścisła współpraca z innymi działami w zakresie logistyki wydarzeń (konferencje, bankiety itp.). W zakresie profesjonalnej obsługi klienta: świadczenie usług wynikających z obowiązków służbowych z poszanowaniem godności, zachowaniem uprzejmości i kultury osobistej oraz prywatności Gości hotelowych, pomoc oraz udzielanie informacji Gościom hotelowym, aktywna współpraca z pracownikami recepcji w zakresie opieki nad Gośćmi hotelowymi, monitoring pomieszczeń hotelowych i najbliższego otoczenia. Wymagania; wysoka kultura osobista i komunikatywność, dyspozycyjność i elastyczność, gotowość do pracy w systemie zmianowym, samodzielność i dokładność, znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację z Gośćmi będzie dodatkowym atutem,


Inne wymagania:
Opis stanowiska pracy; W zakresie obsługi konferencji: przygotowywanie sal konferencyjnych zgodnie z wymaganiami Gości (ustawianie mebli, sprzętu, dekoracji), montaż, obsługa sprzętu i wyposażenia sal konferencyjnych, reagowanie na bieżące potrzeby klientów w trakcie trwania konferencji, kontrola stanu technicznego sprzętu i zgłaszanie usterek ścisła współpraca z innymi działami w zakresie logistyki wydarzeń (konferencje, bankiety itp.). W zakresie profesjonalnej obsługi klienta: świadczenie usług wynikających z obowiązków służbowych z poszanowaniem godności, zachowaniem uprzejmości i kultury osobistej oraz prywatności Gości hotelowych, pomoc oraz udzielanie informacji Gościom hotelowym, aktywna współpraca z pracownikami recepcji w zakresie opieki nad Gośćmi hotelowymi, monitoring pomieszczeń hotelowych i najbliższego otoczenia. Wymagania; wysoka kultura osobista i komunikatywność, dyspozycyjność i elastyczność, gotowość do pracy w systemie zmianowym, samodzielność i dokładność, znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację z Gośćmi będzie dodatkowym atutem,

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
CV

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - Wskazany kontakt z pracodawcą; +48 885 852 521 lub e-mail; [email protected]
Dodano: 26.08.2025, 05:09
ID ogłoszenia: 299188
Udostępnij:
Dodano: 26.08.2025, 05:09
ID ogłoszenia: 299188

Zobacz inne oferty

4 666 PLNbrutto
Nowe
MPiPS - PGP
Tuszyn
4 666 PLNbrutto
Dodano: 3 godz. temu
4 800 - 5 000 PLNbrutto
Nowe
Jarosław
4 800 - 5 000 PLNbrutto
Dodano: 3 godz. temu
Do góry