StPr/25/2288
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 2 756 PLN
Wynagrodzenie: 2756 zł brutto + dodatek stażowy. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do 3 miesięcy. Następna umowa na czas określony. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50% - 1/2 etatu).
Zakres obowiązków:
Opis stanowiska pracy :
- prowadzenie i obsługa sekretariatu
- gromadzenie i przechowywanie informacji
- koordynacja stanu ewidencji środków trwałych
- wykonywanie zleconych prac administracyjno-biurowych
- obsługa telefonów oraz udzielanie informacji studentom (również w języku angielskim)
- rejestracja oraz wstępna merytoryczna selekcja korespondencji wychodzącej i przychodzącej
- współdziałanie z kierownikami poszczególnych komórek organizacyjnych w zakresie usprawniania działań administracyjnych
- prowadzenie kalendarza spotkań
- przygotowywanie pism, analiz i korespondencji dla przełożonych
- dbanie o prawidłowy przepływ informacji
- udział w spotkaniach i przygotowywanie sprawozdań z ich przebiegu
- prowadzenie i przechowywanie akt pracowników
- gromadzenie i przygotowywanie materiałów dla przełożonego
- przygotowywanie pism, analiz i korespondencji dla przełożonych
Miejsce wykonywania pracy: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach, Katedra Chirurgii Ogólnej, Kolorektalnej i Urazów Wielonarządowych - Oddział Kliniczny Chirurgii Ogólnej, Kolorektalnej i Urazów Wielonarządowych, pl. Medyków 1, 41-200 Sosnowiec
Praca na 1/2 etatu od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30.
Miejsce pracy:
Pl. Medyków 1, 41-200 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
Pracodawca:
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH
Liczba godzin pracy w tygodniu:
20
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Wymagania niezbędne: - wykształcenie średnie lub wyższe - doświadczenie zawodowe: -- doświadczenie w pracy administracyjnej jako sekretarka, mile widziane doświadczenie w placówkach medycznych -- doświadczenie w pracy wymagającej kontaktów interpersonalnych - znajomość zasad pisowni i łatwość w prowadzeniu korespondencji - znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym - w mowie w stopniu: B1/B2 - w piśmie w stopniu: B1/B2 - znajomość pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych - komunikatywność i umiejętność pracy w zespole - bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu - wysoka kultura osobista i pozytywne nastawienie do ludzi - radzenie sobie w pracy pod presją czasu.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - wykształcenie średnie lub wyższe - doświadczenie zawodowe: -- doświadczenie w pracy administracyjnej jako sekretarka, mile widziane doświadczenie w placówkach medycznych -- doświadczenie w pracy wymagającej kontaktów interpersonalnych - znajomość zasad pisowni i łatwość w prowadzeniu korespondencji - znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym - w mowie w stopniu: B1/B2 - w piśmie w stopniu: B1/B2 - znajomość pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych - komunikatywność i umiejętność pracy w zespole - bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu - wysoka kultura osobista i pozytywne nastawienie do ludzi - radzenie sobie w pracy pod presją czasu.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Magdalena Sarkowicz-Poloczek
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV - Kontakt e-mail: [email protected] W tytule proszę wpisać: stanowisko: Technik / Starszy technik (obsługa sekretariatu) [1/2 etatu]
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Kontakt e-mail: [email protected], Godziny : 7:30-15:30