StPr/25/1336
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 1 313 PLN
Wynagrodzenie: 1313 zł brutto + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do 3 miesięcy. Następna umowa na czas określony. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (25% - 1/4 etatu).
Zakres obowiązków:
Opis stanowiska pracy :
- prowadzenie i obsługa sekretariatu
- gromadzenie i przechowywanie informacji
- koordynacja stanu ewidencji środków trwałych Zakładu
- wykonywanie zleconych prac administracyjno-biurowych
- obsługa telefonów oraz udzielanie informacji studentom (również w języku angielskim)
- rejestracja oraz wstępna merytoryczna selekcja korespondencji wychodzącej i przychodzącej
- współdziałanie z kierownikami poszczególnych komórek organizacyjnych w zakresie usprawniania działań administracyjnych
- prowadzenie kalendarza spotkań
- przygotowywanie pism, analiz i korespondencji dla przełożonych
- dbanie o prawidłowy przepływ informacji
- udział w spotkaniach i przygotowywanie sprawozdań z ich przebiegu
- prowadzenie i przechowywanie akt pracowników Zakładu
- gromadzenie i przygotowywanie materiałów dla przełożonego.
Miejsce wykonywania pracy: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach, Katedra i Klinika Chorób Płuc i Gruźlicy, ul. Koziołka 1, Zabrze.
Praca na 1/4 etatu w godzinach 7:30-15:30.
Miejsce pracy:
Ks. Karola Koziołka 1, 41-803 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskie
Pracodawca:
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH
Liczba godzin pracy w tygodniu:
10
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Prawo jazdy kat. B
- Wymagania niezbędne - wykształcenie średnie lub wyższe kierunkowe - znajomość zasad pisowni i łatwość w prowadzeniu korespondencji - znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym - znajomość pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych - doświadczenie w pracy wymagającej kontaktów interpersonalnych - komunikatywność i umiejętność pracy w zespole - bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu - wysoka kultura osobista i pozytywne nastawienie do ludzi - radzenie sobie w pracy pod presją czasu - dokładność, precyzja w działaniu i dbałość o szczegóły - zdolności analityczne, kreatywność - inicjatywa i zaangażowanie w wykonywaniu obowiązków - uczciwość i rzetelność - prawo jazdy kat. B
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne - wykształcenie średnie lub wyższe kierunkowe - znajomość zasad pisowni i łatwość w prowadzeniu korespondencji - znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym - znajomość pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych - doświadczenie w pracy wymagającej kontaktów interpersonalnych - komunikatywność i umiejętność pracy w zespole - bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu - wysoka kultura osobista i pozytywne nastawienie do ludzi - radzenie sobie w pracy pod presją czasu - dokładność, precyzja w działaniu i dbałość o szczegóły - zdolności analityczne, kreatywność - inicjatywa i zaangażowanie w wykonywaniu obowiązków - uczciwość i rzetelność - prawo jazdy kat. B
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Magdalena Sarkowicz-Poloczek
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV - Kontakt e-mail: [email protected] lub dokumenty przesłać drogą pocztową na adres: ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice. W tytule proszę wpisać: stanowisko: Technik/Starszy Technik (obsługa sekretariatu) [1/4 etatu]
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta, Termin: Kontakt e-mail: [email protected] lub dokumenty przesłać drogą pocztową, Godziny : 7:30-15:30