StPr/25/1901
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
kwota wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:
- przygotowywanie i asystowanie podczas sekcjonowania formalinowych i macerowanych preparatów anatomicznych,
- asystowanie przy konserwacji zwłok mieszanką utrwalającą,
- przygotowanie preparatów do ćwiczeń oraz utrzymywanie czystości i porządku w salach sekcyjnych prosektorium Katedry Anatomii Prawidłowej,
- obsługa techniczna infrastruktury Katedry Anatomii Prawidłowej (basenowni, sali preparacyjnej, maceratorium, chłodni i magazynu odpadów medycznych).
Oferujemy:
- zatrudnienie na wiodącym Uniwersytecie badawczym,
- stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
- praca w systemie zmianowym (trzy zmiany i skrócony czas pracy) w przedziale godzinowym: 6.00-20.00,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "trzynastka",
- dodatkowe dni wolne:
* w Święto Uniwersytetu,
* wynikające ze stażu pracy w Uniwersytecie,
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego i programu opieki medycznej,
- możliwość skorzystania z pakietu świadczeń socjalnych, m.in.:
* dofinansowania biletów na wydarzenia kulturalne i sportowe,
* dofinansowania do karty PZU Sport,
* dofinansowania opłat z tytułu uczęszczania dziecka do żłobka, przedszkola lub innych placówek wychowania przedszkolnego,
* dofinansowania wypoczynku, w tym wypoczynku dzieci i młodzieży,
* preferencyjnych pożyczek.
Miejsce pracy:
Łukasiewicza 1, 85-821 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
UNIWERSYTET MIKOŁAJA KOPERNIKA W TORUNIU
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe, techniczne
- zawód: Pozostali technicy nauk biologicznych
- obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD
- Wymagania konieczne: - wykształcenie zawodowe dające tytuł technika, - podstawowa znajomość anatomii człowieka (układów i narządów), - odporność na stres związany z pracą w prosektorium, - podstawowa znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office, - sumienność i rzetelność, - odpowiedzialność. Dodatkowym atutem będzie: - wykształcenie średnie techniczne lub wyższe np. technik weterynarii, analityki itp., - doświadczenie w pracy w prosektorium lub pracy z materiałem biologicznym, - samodzielność w realizacji zadań oraz rozwiązywania problemów, - dobra organizacja pracy, - umiejętność pracy w zespole.
Inne wymagania:
Wymagania konieczne: - wykształcenie zawodowe dające tytuł technika, - podstawowa znajomość anatomii człowieka (układów i narządów), - odporność na stres związany z pracą w prosektorium, - podstawowa znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office, - sumienność i rzetelność, - odpowiedzialność. Dodatkowym atutem będzie: - wykształcenie średnie techniczne lub wyższe np. technik weterynarii, analityki itp., - doświadczenie w pracy w prosektorium lub pracy z materiałem biologicznym, - samodzielność w realizacji zadań oraz rozwiązywania problemów, - dobra organizacja pracy, - umiejętność pracy w zespole.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Pisemne oferty należy przesyłać: - w postaci elektronicznej na adres e-mail: [email protected] lub - w postaci papierowej na adres: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy Katedra Anatomii Prawidłowej ul. Łukasiewicza 1 85-821 Bydgoszcz z dopiskiem "rekrutacja - technik Katedry Anatomii Prawidłowej" w terminie do 31.08.2025 r. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie przez Uniwersytet Mikołaja Kopernika z siedzibą przy ul. Gagarina 11, 87-100 Toruń (Administrator Danych Osobowych) Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu (Informacja o przetwarzaniu danych osobowych - załącznik do ogłoszenia). Zgodnie z art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. z 2024 r. poz. 928), informacje o procedurze dokonywania zgłoszeń wewnętrznych na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu są dostępne na stronie: https://www.umk.pl/kontakt/zgloszenia-wewnetrzne/ Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej RODO, informujemy, że: 1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych będzie Uniwersytet Mikołaja Kopernika z siedzibą przy ul. Gagarina 11, 87-100 Toruń (dalej: ADO, UMK). 2. Pana/Pani dane osobowe uzyskane w związku z udziałem w prowadzonej przez nas rekrutacji będą przetwarzane: a) Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO w celu pozostawienia danych osobowych w bazie kandydatów do pracy w przyszłych rekrutacjach, lub w przypadku przekazania nam danych osobowych, które swoim zakresem wykraczają poza katalog danych wymienionych w art. 221 Kodeksu Pracy. b) Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w celu podjęcia przez nas niezbędnych czynności zmierzających do zawarcia umowy, przy czym ostatecznie umowa może nie zostać zawarta. c) Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w związku z art. 221 Kodeksu Pracy w celu pozyskania informacji niezbędnych dla prawidłowego przebiegu procesu rekrutacyjnego. d) Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami wynikającymi z procesu rekrutacyjnego. 3. Pana/Pani dane będą przechowywane przez nas przez okres prowadzenia rekrutacji na wskazane stanowisko. 4. W przypadku niektórych procesów rekrutacyjnych możliwe jest przechowywanie przez nas Pana/Pani danych osobowych przez okres do 3 lat, co wynika z okresu przedawnienia roszczeń ze stosunku pracy. Związane to jest z ryzykiem wystąpienia roszczeń o nierówne traktowanie w zatrudnieniu. 5. W przypadku wyrażenia zgody Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez okres jednego roku w bazie kandydatów do pracy. 6. Przysługuje Panu/Pani prawo do cofnięcia zgody w każdym czasie, ale cofnięcie zgody nie wywiera wpływu na przetwarzanie dokonane na jej podstawie przed jej cofnięciem. 7. Przysługują Panu/Pani prawa, które zrealizujemy na wniosek o: a) Żądanie dostępu do danych osobowych oraz z zastrzeżeniem przepisów prawa: prawo ich sprostowania, b) Żądanie usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, c) Sprzeciw wobec przetwarzania. 8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu, w którym zostały zebrane. 9. Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 10. Pana/Pani dane osobowe udostępniane mogą być organom administracji publicznej, sądom, komornikom w zakresie sytuacji przewidzianych w przepisach prawa, a także podmiotom, z którymi ADO współpracuje w zakresie usług windykacyjnych, prawnych. 11. Na dzień zbierania Pana/Pani danych osobowych nie planujemy przekazywać ich poza EOG (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Lichtenstein i Islandię), nie wykluczając tego w przyszłości, o czym zostanie Pan/Pani poinformowania ze stosownym wyprzedzeniem. 12. W stosunku do Pana/Pani nie będą prowadzone działania polegające na podejmowaniu decyzji w sposób zautomatyzowany, nie będą one również podlegały zautomatyzowanemu profilowaniu. 13. Jeżeli chce Pan/Pani skontaktować się z ADO w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, w szczególności w związku z wniesieniem wniosku o realizację przysługujących praw prosimy o kontakt pod adresem e-mail: [email protected] lub adresem korespondencyjnym ADO, z dopiskiem IOD. Zgoda: 1. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w bazie kandydatów do pracy w przyszłych rekrutacjach. .................................. data i podpis 2. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych, których zakres wykracza poza przewidziany w art. 221 Kodeksu Pracy. ........................................ data i podpis
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta