StPr/25/11511
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 806,10 PLN
+ dodatek za wysługę lat Pracodawca oferuje: - możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy; - miejsce do odświeżenia się; - stojaki na rowery na terenie Ośrodka; - możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną; - dopłaty do żłobka, przedszkola i klubu dziecięcego oraz opieki sprawowanej przez opiekuna dziennego; - możliwość dostosowania planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych; - dofinansowanie do wypoczynku pracowników; - dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników;
Zakres obowiązków:
- sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym umów zleceń i o dzieło;
- sprawdzanie zgodności naliczeń wystawionych rachunków z zawartymi umowami zlecenia i o dzieło oraz realizacja ustaowywch potrąceń (ZUS, podatek dochodowy);
- prowadzenie dokumentacji związanej z podatkiem dochodowym od osób fizycznych oraz przygotowywanie rocznych informacji podatkowych (umowy zlecenia, umowy o dzieło);
- ustalenia i naliczanie podstawy wymiaru zasiłków przysługujących ubezpieczonym będącymi pracownikami,
prowadzenie dokumentacji do świadczeń z ubezpieczenia społecznego.
Miejsce pracy:
Komitetu Obrony Robotników 23, 02-148 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
NADWIŚLAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM. POWSTANIA WARSZAWSKIEGO
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- zawód: Technik administracji*
- Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem pracy: Wykształcenie średnie; - posiadanie obywatelstwa polskiego; - korzystanie z pełni praw publicznych; - znajomość obsługi komputera, - posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne w przypadku nie posiadania w/w poświadczenia oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych; - w urzędzie państwowym nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U z 2023 poz. 342 t.j.) - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r. Wymagania dodatkowe (mile widziane): - 1 rok doświadczenia zawodowego w komórce finansowej, - obsługa programu płacowego. Wymagane dokumenty i oświadczenia: - życiorys (CV) (dokumenty własnoręcznie podpisane, wraz z numerem ogłoszenia, stanowiskiem pracy i komórką organizacyjną); - list motywacyjny (dokumenty własnoręcznie podpisane, wraz z numerem ogłoszenia, stanowiskiem pracy i komórką organizacyjną); - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji; - oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych; - oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego; - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie; - kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE, w przypadku nie posiadania ww. - poświadczenia oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych; - oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Inne dokumenty i oświadczenia: kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów niepełnosprawnych zamierzających złożyć swoją ofertę; Wzory oświadczeń znajdują się na stronie BIP Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej "wzory oświadczeń". TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW: 08 grudnia 2025 r. MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW: Nadwiślański Oddział Straży Granicznej 02-148 Warszawa ul. Komitetu Obrony Robotników 23 z dopiskiem: technik w PGK - ogłoszenie nr 75/11/2025 Link do ogłoszenia: https://www.bip.nadwislanski.strazgraniczna.pl/s07/wolne-stanowiska-pracy/inne-wolne-stanowiska/24340,Ogloszenie-75112025-technik-w-Sekcji-Rachuby-i-Plac-w-Pionie-Glownego-Ksiegowego.html
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem pracy: Wykształcenie średnie; - posiadanie obywatelstwa polskiego; - korzystanie z pełni praw publicznych; - znajomość obsługi komputera, - posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne w przypadku nie posiadania w/w poświadczenia oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych; - w urzędzie państwowym nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U z 2023 poz. 342 t.j.) - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r. Wymagania dodatkowe (mile widziane): - 1 rok doświadczenia zawodowego w komórce finansowej, - obsługa programu płacowego. Wymagane dokumenty i oświadczenia: - życiorys (CV) (dokumenty własnoręcznie podpisane, wraz z numerem ogłoszenia, stanowiskiem pracy i komórką organizacyjną); - list motywacyjny (dokumenty własnoręcznie podpisane, wraz z numerem ogłoszenia, stanowiskiem pracy i komórką organizacyjną); - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji; - oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych; - oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego; - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie; - kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE, w przypadku nie posiadania ww. - poświadczenia oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych; - oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Inne dokumenty i oświadczenia: kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów niepełnosprawnych zamierzających złożyć swoją ofertę; Wzory oświadczeń znajdują się na stronie BIP Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej "wzory oświadczeń". TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW: 08 grudnia 2025 r. MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW: Nadwiślański Oddział Straży Granicznej 02-148 Warszawa ul. Komitetu Obrony Robotników 23 z dopiskiem: technik w PGK - ogłoszenie nr 75/11/2025 Link do ogłoszenia: https://www.bip.nadwislanski.strazgraniczna.pl/s07/wolne-stanowiska-pracy/inne-wolne-stanowiska/24340,Ogloszenie-75112025-technik-w-Sekcji-Rachuby-i-Plac-w-Pionie-Glownego-Ksiegowego.html
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
22 500 30 25
Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV) (dokumenty własnoręcznie podpisane, wraz z numerem ogłoszenia, stanowiskiem pracy i komórką organizacyjną); - list motywacyjny (dokumenty własnoręcznie podpisane, wraz z numerem ogłoszenia, stanowiskiem pracy i komórką organizacyjną); - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji; - oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych; - oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego; - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie; - kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE, w przypadku nie posiadania ww. - poświadczenia oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych; - oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - Link do ogłoszenia: https://www.bip.nadwislanski.strazgraniczna.pl/s07/wolne-stanowiska-pracy/inne-wolne-stanowiska/24340,Ogloszenie-75112025-technik-w-Sekcji-Rachuby-i-Plac-w-Pionie-Glownego-Ksiegowego.html

Zaloguj się przez Facebook