TECHNIK W SEKCJI TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI

TECHNIK W SEKCJI TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 4 971 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/2867

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 4 971 PLN
brutto+ 10% premii regulaminowej + dodatek za wysługę lat pracy

Zakres obowiązków:
koordynacja wykonywania robót remontowych i konserwacyjnych; organizowanie i kierowanie naprawami bieżącymi, konserwacyjnymi i remontami; nazdorowanie stanu technicznego sieci wodociągowej, kanalizacyjnej, cieplnej i gazowej.
Praca w godz Pon. Czw.: 7:00 15:30, Piątek: 7:00 13:00


Miejsce pracy:
BUKOWSKA 34, 60-811 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie

Pracodawca:
14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu/Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/12 Wielkopolska Brygada Obrony Terytorialnej w Poznaniu/CWCR/Regionalna Wojskowa Pracownia Psychologiczna w Poznaniu

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie zawodowe, techniczne
  • obsługa komputera MS OFFICE, doświadczenie - 2 lata
  • - minimum 2 lata pracy w obszarze specjalizacji stanowiska. - praktyczna znajomość obsługi komputera MS OFFICE, obsługa programów kosztorysowych, opracowanie weryfikacja kosztorysów, znajomość procesu inwestycyjnego, znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane i aktów towarzyszących, znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, znajomość ustawy o finansach publicznych, praca w zespole, redagowanie pism, stosowanie przepisów w obrębie zajmowanego stanowiska, samodzielność w działaniu, umiejętność rozwiązywania problemów. Inne: decyzyjność, systematyczność, obowiązkowość, terminowość, zaangażowanie, odpowiedzialność, niezawodność, pozytywne nastawienie, odporność na stres.


Inne wymagania:
- minimum 2 lata pracy w obszarze specjalizacji stanowiska. - praktyczna znajomość obsługi komputera MS OFFICE, obsługa programów kosztorysowych, opracowanie weryfikacja kosztorysów, znajomość procesu inwestycyjnego, znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane i aktów towarzyszących, znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, znajomość ustawy o finansach publicznych, praca w zespole, redagowanie pism, stosowanie przepisów w obrębie zajmowanego stanowiska, samodzielność w działaniu, umiejętność rozwiązywania problemów. Inne: decyzyjność, systematyczność, obowiązkowość, terminowość, zaangażowanie, odpowiedzialność, niezawodność, pozytywne nastawienie, odporność na stres.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
261-57-48-04

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
CV, świadectwo pracy, inne poświadczenie uprawnień

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: tel. umówienie spotkania, kontakt mailowy
Dodano: 06.11.2025, 04:45
ID ogłoszenia: 347142
Udostępnij:
Dodano: 06.11.2025, 04:45
ID ogłoszenia: 347142

Zobacz inne oferty

4 666 PLNbrutto
Nowe
Tarnobrzeg
4 666 PLNbrutto
Dodano: 4 godz. temu
Nowe

KELNER

30,50 PLNbrutto
Nowe
Grajewo
30,50 PLNbrutto
Dodano: 4 godz. temu
4 666 PLNbrutto
Nowe
Opole
4 666 PLNbrutto
Dodano: 4 godz. temu
33 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Kołobrzeg
33 PLNbrutto
Dodano: 4 godz. temu
Do góry