TECHNIK W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYM K/M

TECHNIK W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYM K/M

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę w zastępstwie
Znajomość języka
polski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 5 064,96 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/08672

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie

Wynagrodzenie:
od 5 064,96 PLN
Pracodawca oferuje: - dofinansowanie do wypoczynku pracowników; - dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników; - możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej; - dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych; - dobra lokalizacja; Benefity płacowe: - dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka); - nagrody uznaniowe za wyniki i osiągnięcia; - dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia); - nagrody jubileuszowe; - stojaki na rowery na terenie urzędu; - możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie; - finansowanie działalności kulturalno-oświatowej w postaci biletów na imprezy artystyczne, kulturalne i oświatowe; - możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK);

Zakres obowiązków:
- prowadzenie ewidencji dla korespondencji przychodzącej i wychodzącej z wydziału;
- przedkładanie korespondencji do dekretacji naczelnikowi wydziału i jego zastępcom;
- wydawanie korespondencji pracownikom wydziału;
- przygotowywanie korespondencji do wysyłki z wydziału;
- prowadzenie terminarza spotkań i narad kierownictwa wydziału;
- prowadzenie dzienników korespondencyjnych, podawczych, WKT-111 oraz rejestru aktów prawnych.
- prowadzenie elektronicznej ewidencji dziennika korespondencyjnego do użytku wewnętrznego kancelarii wydziału;
- prowadzenie ewidencji wysyłek pocztowych w aplikacji Poczty Polskiej S.A. Elektroniczny Nadawca;
- dostarczanie przesyłek pocztowych na Pocztę Specjalną i kompletowanie wykazów przesyłek odebranych z Poczty Specjalnej;
- kompletowanie akt ostatecznie załatwionych w teczkach zagadnieniowych po uprzednim naniesieniu adnotacji w dzienniku korespondencyjnym;
- przekazywanie akt kategorii A i B do archiwum po uprzednim zaewidencjonowaniu akt na spisach akt przekazanych;
- przekazywanie akt jawnych ostatecznie zakończonych po upływie roku przechowywania w kancelarii zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami;
- sporządzanie protokołów brakowania akt kategorii BC;
- rozliczanie się z przejętej na stan korespondencji po jej ostatecznym załatwieniu (OZ) sklasyfikowanej zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną;
- rejestrowanie dokumentów finansowo-księgowych;
- przestrzeganie tajemnicy prawnie chronionej;

Miejsce pracy:
Jagiellońska 51, 03-301 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Pracodawca:
Komenda Rejonowa Policji - Warszawa VI

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie zawodowe
  • zawód: Pracownik biurowy
  • polski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
  • Pakiet MS Office, Obsługa komputera
  • Wymagania niezbędne: - wykształcenie średnie; - znajomość przepisów: Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, jednolitego rzeczowego wykazu akt Policji, przepisów wewnętrznych regulujących zasady terminowego załatwiania spraw, rozliczania pracowników, archiwizacji dokumentów oraz aktów wykonawczych. - dobra organizacja pracy własnej; - rzetelność; - komunikatywność; - obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office; - dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w Komendzie Stołecznej Policji nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku. Wymagania pożądane: - praca na podobnym stanowisku; Dokumenty niezbędne: - życiorys/CV*, - podanie o zatrudnienie skierowane do Komendanta Stołecznego Policji; - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie; - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru; - oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku kandydat/kandydatka nie pracował/ła, nie pełnił/ła służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był/była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych1 sierpnia 1972 roku lub później.( Dz. U. z 2024 r. poz. 1632) kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2024 r. poz. 632 ze zm.), *CV powinno zawierać następujące informacje: imię/imiona i nazwisko kandydata, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez kandydata, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku na które prowadzony jest nabór. Miejsce składania dokumentów: - Wydział Administracyjno-Gospodarzy, ul. Jagiellońska 49, 03-301 Warszawa, z dopiskiem na kopercie technik zastępstwo Sekcja Ogólna - Wydział Administracyjno-Gospodarczy Komendy Stołecznej Policji Termin składania dokumentów: do dnia 18.08.2025 roku; Kontakt: tel. 47 72 382 90, e-mail: [email protected] Pełna treść oferty znajduje się na stronie: https://ksp.bip.policja.gov.pl/ksp/ogloszenia-o-wolnych-stanowisk/ogloszenia/46008,Ogloszenie-owolnym-stanowisku-pracy-poza-korpusem-sluzby-cywilnej-technik-w-Wyd.html


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - wykształcenie średnie; - znajomość przepisów: Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, jednolitego rzeczowego wykazu akt Policji, przepisów wewnętrznych regulujących zasady terminowego załatwiania spraw, rozliczania pracowników, archiwizacji dokumentów oraz aktów wykonawczych. - dobra organizacja pracy własnej; - rzetelność; - komunikatywność; - obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office; - dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w Komendzie Stołecznej Policji nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku. Wymagania pożądane: - praca na podobnym stanowisku; Dokumenty niezbędne: - życiorys/CV*, - podanie o zatrudnienie skierowane do Komendanta Stołecznego Policji; - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie; - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru; - oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku kandydat/kandydatka nie pracował/ła, nie pełnił/ła służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był/była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych1 sierpnia 1972 roku lub później.( Dz. U. z 2024 r. poz. 1632) kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2024 r. poz. 632 ze zm.), *CV powinno zawierać następujące informacje: imię/imiona i nazwisko kandydata, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez kandydata, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku na które prowadzony jest nabór. Miejsce składania dokumentów: - Wydział Administracyjno-Gospodarzy, ul. Jagiellońska 49, 03-301 Warszawa, z dopiskiem na kopercie technik zastępstwo Sekcja Ogólna - Wydział Administracyjno-Gospodarczy Komendy Stołecznej Policji Termin składania dokumentów: do dnia 18.08.2025 roku; Kontakt: tel. 47 72 382 90, e-mail: [email protected] Pełna treść oferty znajduje się na stronie: https://ksp.bip.policja.gov.pl/ksp/ogloszenia-o-wolnych-stanowisk/ogloszenia/46008,Ogloszenie-owolnym-stanowisku-pracy-poza-korpusem-sluzby-cywilnej-technik-w-Wyd.html

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
47 72 382 90

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
- życiorys/CV*, - podanie o zatrudnienie skierowane do Komendanta Stołecznego Policji; - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie; - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru; - oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku kandydat/kandydatka nie pracował/ła, nie pełnił/ła służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był/była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych1 sierpnia 1972 roku lub później.( Dz. U. z 2024 r. poz. 1632) kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2024 r. poz. 632 ze zm.), *CV powinno zawierać następujące informacje: imię/imiona i nazwisko kandydata, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez kandydata, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku na które prowadzony jest nabór.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - Miejsce składania dokumentów: - Wydział Administracyjno-Gospodarzy, ul. Jagiellońska 49, 03-301 Warszawa, z dopiskiem na kopercie technik zastępstwo Sekcja Ogólna - Wydział Administracyjno-Gospodarczy Komendy Stołecznej Policji Termin składania dokumentów: do dnia 18.08.2025 roku;
Dodano: 13.08.2025, 04:18
ID ogłoszenia: 288457
Udostępnij:
Dodano: 13.08.2025, 04:18
ID ogłoszenia: 288457

Zobacz inne oferty

4 666 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Pyrzycach
Kozielice
4 666 PLNbrutto
Dodano: 8 godz. temu
Nowe

ELEKTRYK

4 666 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Pyrzycach
Kozielice
4 666 PLNbrutto
Dodano: 8 godz. temu
5 000 - 6 000 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Pyrzycach
Pyrzyce
5 000 - 6 000 PLNbrutto
Dodano: 8 godz. temu
5 000 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Pyrzycach
Pyrzyce
5 000 PLNbrutto
Dodano: 8 godz. temu
7 580 - 8 310 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach
Szamotuły
7 580 - 8 310 PLNbrutto
Dodano: 8 godz. temu
Do góry