StPr/25/09439
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 870,10 PLN
Wynagrodzenie w wys. 4 870,10 zł + dodatek za wysługę lat przysługujący po 5 latach pracy w wysokości wynoszącej 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego. Dodatek ten wzrasta o 1% za każdy dalszy rok pracy aż do osiągnięcia 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego Benefity pracownicze): - dofinansowanie do wypoczynku pracowników, - dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników, - możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej, - dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych, - dobra lokalizacja, - benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka), nagrody uznaniowe za wyniki i osiągnięcia, dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody jubileuszowe, - stojaki na rowery na terenie urzędu, - stołówka pracownicza, - możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie, - finansowanie działalności kulturalno-oświatowej w postaci biletów na imprezy artystyczne, kulturalne i oświatowe, - możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych, - ruchomy czas rozpoczęcia pracy pomiędzy godz. 7:00 a godz. 9:00.
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej materiałów i wyposażenia teleinformatycznego, pomocniczo-numerycznej, dokumentacji i ewidencji darowizn sprzętu łączności oraz ewidencji pomocniczych poza teleinformatycznych.
2. Prowadzenie zagadnień związanych z GM i ŚT SWOP w zakresie zadań wydziału.
3. Aktualizowanie, ewidencjonowanie i sporządzanie dowodów przychodu i rozchodu oraz kontrola obiegu tych dokumentów.
4. Wprowadza niezbędne informacje sprzętowo-finansowo-księgowe w dedykowanych do tego rejestrach lub bazach danych.
5. Rozliczanie kosztów finansowych za naprawy urządzeń teleinformatycznych oraz wycena szkód finansowych.
6. Prowadzenie okresowych i doraźnych kontroli inwentaryzacyjnych,
7. Dokumentowanie związane z upłynnianiem i wybrakowywaniem wyposażenia oraz środków trwałych teleinformatycznych.
8. Uczestniczenie przy sporządzaniu miesięcznych, kwartalnych ,półrocznych i rocznych sprawozdań z zaangażowania ponoszonych kosztów oraz analiz finansowych wydatków ponoszonych przez KSP w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania systemów łączności i informatycznych.
9. Udział w planowaniu i realizowaniu zapotrzebowania w materiały eksploatacyjne i sprzęt teleinformatyczny.
10. Sporządzanie analizy i sprawozdań ruchu sprzętowego w zakresie teleinformatyki
11. Pomoc w prowadzeniu ewidencji teleinformatycznych.
12. Wprowadza niezbędne informacje sprzętowo-finansowo-księgowe w dedykowanych do tego rejestrach lub bazach danych.
13. Udział w inwentaryzacjach, procesach kwalifikacji oraz likwidacji składników majątku.
14. Odpowiada za opracowanie i skontrolowanie dowodów księgowych oraz za terminowe przekazywanie ich do Wydz. Finansów i Budżetu.
15. Prowadzenie ewidencji sprzętu i urządzeń podlegających sekcji;
16. Wycena szkody w sprzęcie i materiałach teleinformatycznych;
17. Prowadzenie spraw związanych z serwisem gwarancyjnym i pogwarancyjnym sprzętu teleinformatycznego, wykonywanym przez firmy zewnętrzne.
18. Udział w procedurach zakupowych w zakresie merytorycznym sekcji, opracowywanie OPZ oraz udział w komisjach przetargowych.
19. Przygotowywanie i przekazywanie dokumentów do archiwizacji Wydziału w zakresie właściwości merytorycznej sekcji.
20. Przestrzeganie tajemnicy prawnie chronionej.
Miejsce pracy:
Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Komenda Stołeczna Policji
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- zawód: Pracownik biurowy
- polski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
- Pakiet MS Office
- WYMAGANIA NIEZBĘDNE: - wykształcenie: średnie, - umiejętność pracy kancelaryjno-biurowej, - obsługa systemu WINDOWS i pakietu MS OFFICE, - praca samodzielna i zespołowa, - analiza, organizowanie pracy własnej, - podejmowanie samodzielnych decyzji, - dyspozycyjność, operatywność, komunikatywność. - dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego; - w Komendzie Stołecznej Policji nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku. WYMAGANIA POŻĄDANE: - doświadczenie na podobnym stanowisku, praktyka w zakresie obsługi klienta, - umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów oraz szybkiego działania. DOKUMENTY NIEZBĘDNE: - życiorys/CV (CV powinno zawierać następujące informacje: imię/imiona i nazwisko kandydata, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez kandydata, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku na które prowadzony jest nabór), - podanie o zatrudnienie skierowane do Komendanta Stołecznego Policji, - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, - kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru. - oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku kandydat/kandydatka nie pracował/ła, nie pełnił/ła służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był/była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych1 sierpnia 1972 roku lub później.( Dz. U. z 2024 r. poz. 1632) - kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2024 r. poz. 632 ze zm.). SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE: Wydział Teleinformatyki KSP, tel. 47 723 20 10, e-mail: [email protected] MIEJSCE SKŁADANIA OFERT: Wydział Teleinformatyki Komendy Stołecznej Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, z dopiskiem na kopercie: "Technik - Zespół I Sekcja VII Wydział Teleinformatyki Komendy Stołecznej Policji".
Inne wymagania:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE: - wykształcenie: średnie, - umiejętność pracy kancelaryjno-biurowej, - obsługa systemu WINDOWS i pakietu MS OFFICE, - praca samodzielna i zespołowa, - analiza, organizowanie pracy własnej, - podejmowanie samodzielnych decyzji, - dyspozycyjność, operatywność, komunikatywność. - dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego; - w Komendzie Stołecznej Policji nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku. WYMAGANIA POŻĄDANE: - doświadczenie na podobnym stanowisku, praktyka w zakresie obsługi klienta, - umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów oraz szybkiego działania. DOKUMENTY NIEZBĘDNE: - życiorys/CV (CV powinno zawierać następujące informacje: imię/imiona i nazwisko kandydata, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez kandydata, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku na które prowadzony jest nabór), - podanie o zatrudnienie skierowane do Komendanta Stołecznego Policji, - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, - kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru. - oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku kandydat/kandydatka nie pracował/ła, nie pełnił/ła służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był/była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych1 sierpnia 1972 roku lub później.( Dz. U. z 2024 r. poz. 1632) - kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2024 r. poz. 632 ze zm.). SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE: Wydział Teleinformatyki KSP, tel. 47 723 20 10, e-mail: [email protected] MIEJSCE SKŁADANIA OFERT: Wydział Teleinformatyki Komendy Stołecznej Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, z dopiskiem na kopercie: "Technik - Zespół I Sekcja VII Wydział Teleinformatyki Komendy Stołecznej Policji".
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
47 723 20 10
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
- życiorys/CV (CV powinno zawierać następujące informacje: imię/imiona i nazwisko kandydata, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez kandydata, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku na które prowadzony jest nabór), - podanie o zatrudnienie skierowane do Komendanta Stołecznego Policji, - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, - kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru. - oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 1990 roku kandydat/kandydatka nie pracował/ła, nie pełnił/ła służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był/była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych1 sierpnia 1972 roku lub później.( Dz. U. z 2024 r. poz. 1632) - kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2024 r. poz. 632 ze zm.).
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta