URZĘDNICZE D.S. OCHRONY ZDROWIA, EDUKACJI, DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ

URZĘDNICZE D.S. OCHRONY ZDROWIA, EDUKACJI, DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ

Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 4 666 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0479

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN

Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań obejmuje m.in.:
A. Na stanowisku d/s ochrony zdrowia prowadzone są następujące sprawy:
1. ustalanie potrzeb w zakresie opieki zdrowotnej,
2. wykonywanie i realizacja zadań zleconych związanych z ochroną zdrowia,
3. realizacja zadań własnych Gminy związanych z profilaktyką i ochroną zdrowia, propagowanie zdrowego stylu życia,
4. realizacja zadań w zakresie przeciwdziałania alkoholizmowi i zwalczania narkomanii,
5. współpraca z Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
6. współpraca z zakładami opieki zdrowotnej działającymi na terenie Gminy, w zakresie ochrony zdrowia oraz dostępności świadczeń służących zaspokajaniu potrzeb zdrowotnych mieszkańców,
7. współpraca z placówkami oświatowymi w zakresie profilaktyki zdrowotnej dzieci i młodzieży,
8. współpraca z organizacjami i stowarzyszeniami działającymi na rzecz profilaktyki i ochrony zdrowia,
9. opiniowanie rozkładu godzin pracy aptek ogólnodostępnych na terenie Gminy.

B. Na stanowisku d/s działalności gospodarczej prowadzone są następujące sprawy:
1. wydawanie i cofanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
2. przyjmowanie oświadczeń o wartości uzyskanego dochodu ze sprzedaży napojów alkoholowych składanych corocznie przez przedsiębiorców prowadzących sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych,
3. naliczanie opłat za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
4. wydawanie zaświadczeń potwierdzających dokonanie opłaty za korzystanie z zezwolenia
5. prowadzenie spraw związanych z krajowym drogowym przewozem osób, w tym udzielanie zezwoleń, udzielanie, odmowa udzielenia, cofanie, zmiana lub stwierdzenie wygaśnięcia licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób na terenie gminy,
6. współdziałanie z Policją w zakresie bezpieczeństwa publicznego,
7. współdziałanie z organami kontroli w sprawach związanych z funkcjonowaniem handlu, gastronomii i usług,
8. współpraca z Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, m.in. w zakresie opiniowania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.

C. Na stanowisku d/s edukacji
Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem oświaty na terenie Gminy Goczałkowice-Zdrój, w tym dotyczących prowadzenia i działalności szkół i placówek wychowania przedszkolnego, kształcenia, wychowania i opieki dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnych, niedostosowanych społecznie i zagrożonych niedostosowaniem społecznym, uczniów szczególnie uzdolnionych, pozostającymi w trudnej sytuacji materialnej i życiowej, finansowania zadań oświatowych, opieki nad dziećmi do lat 3, a w szczególności:
1) realizacja zadań wynikających z ustawy o Systemie Informacji Oświatowej,
2) prowadzenie spraw związanych z finansowaniem szkół i placówek niepublicznych prowadzonych na terenie gminy, w tym dotyczących ustalania wysokości dotacji oraz udzielania i rozliczania dotacji udzielonych z budżetu gminy,
3) prowadzenie rozliczeń finansowych pomiędzy jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie pokrycia kosztów wychowania przedszkolnego uczniów niebędących mieszkańcami danej gminy,
4) prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem kosztów kształcenia zawodowego pracowników młodocianych, w tym prowadzenie postępowań, sporządzanie projektów decyzji oraz występowanie o dotacje na ten cel i ich rozliczanie,
5) występowanie z wnioskami o dotacje i środki zewnętrzne na realizację bieżących zadań o charakterze edukacyjnym, rozliczanie przyznanych dotacji, sprawozdawczość w tym zakresie
6) prowadzenie spraw i nadzór w zakresie wykorzystania i prawidłowego rozliczania dotacji otrzymanych z programów rządowych realizowanych przez placówki oświatowe,
7) sporządzanie sprawozdań i informacji na potrzeby innych organów uprawnionych do sprawowania nadzoru i kontroli w zakresie oświaty oraz opieki nad dziećmi do lat 3,
8) wraz z innymi pracownikami Urzędu realizacja zadań w zakresie kontroli
9) prawidłowości pobrania i wykorzystania dotacji przez niepubliczne placówki oświatowe,
10) wraz z innymi pracownikami Urzędu prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie zwrotu dotacji wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniem, pobranych nienależnie lub w nadmiernej wysokości.

Informacja o warunkach pracy:
1) praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
2) obsługa klienta w urzędzie, wizje w terenie,
3) z zastrzeżeniem punktu 4 zatrudnienie możliwe od października 2025 r. na okres 2 lat z możliwością zmiany rodzaju umowy na umowę na czas dłuższy lub nieokreślony,
4) w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, pierwsza umowa jest zawierana na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy (zgodnie z art. 16 ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych),
5) obowiązek odbycia służby przygotowawczej zakończonej zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym (zgodnie z art.16 ust.3 w/w ustawy dotyczy osób podejmujących pracę po raz pierwszy, o których mowa w punkcie 4),
6) praca z wykorzystaniem komputera,
7) praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu Gminy,
8) obsługa urządzeń biurowych.

Miejsce pracy:
Szkolna 13, 43-230 Goczałkowice-Zdrój, powiat: pszczyński, woj: śląskie

Pracodawca:
Urząd Gminy Goczałkowice-Zdrój

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • biegła obsługa komputera, Microsoft Office
  • Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem: 1) obywatelstwo polskie, o stanowisko nie mogą ubiegać się osoby, o których mowa w art. 11 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych, 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3) wykształcenie wyższe 4) udokumentowany co najmniej 3 letni staż pracy, 5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na przedmiotowym stanowisku urzędniczym, 6) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 7) nieposzlakowana opinia, 8) znajomość przepisów prawa, regulujących zakres tematyczny stanowiska, a w szczególności: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o działalności pożytku publicznego i jej aktów wykonawczych, ustawa o zdrowiu publicznym, ustawa o ochronie zdrowia psychicznego, ustawa o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałanie alkoholizmowi, ustawa karta nauczyciela, 9) znajomość obsługi komputera 10) prawo jazdy kat. B. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku: 1) komunikatywność, sumienność, obowiązkowość, 2) odpowiedzialność, 3) umiejętność sprawnej organizacji pracy.


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem: 1) obywatelstwo polskie, o stanowisko nie mogą ubiegać się osoby, o których mowa w art. 11 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych, 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3) wykształcenie wyższe 4) udokumentowany co najmniej 3 letni staż pracy, 5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na przedmiotowym stanowisku urzędniczym, 6) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 7) nieposzlakowana opinia, 8) znajomość przepisów prawa, regulujących zakres tematyczny stanowiska, a w szczególności: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o działalności pożytku publicznego i jej aktów wykonawczych, ustawa o zdrowiu publicznym, ustawa o ochronie zdrowia psychicznego, ustawa o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałanie alkoholizmowi, ustawa karta nauczyciela, 9) znajomość obsługi komputera 10) prawo jazdy kat. B. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku: 1) komunikatywność, sumienność, obowiązkowość, 2) odpowiedzialność, 3) umiejętność sprawnej organizacji pracy.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Joanna Pieczka

Nr telefonu:
322107185

Wymagane dokumenty:
1) zgłoszenie kandydatury wraz z uzasadnieniem przystąpienia do konkursu, 2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, według załącznika nr 1 do niniejszego ogłoszenia, 3) oświadczenia i zgoda, według załącznika nr 2 do niniejszego ogłoszenia 4) klauzula informacyjna, według załącznika nr 3 do niniejszego ogłoszenia 5) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje 6) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe i staż pracy wymagany na danym stanowisku pracy, 7) inne dokumenty o posiadanych umiejętnościach lub osiągnięciach zawodowych, 8) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku, Zgłoszenie kandydatury, kwestionariusz osobowy, klauzula informacyjna i oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem. https://www.bip.urzad.goczalkowicezdroj.pl/bipkod/40787165

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, inny - Termin i miejsce składania dokumentów: Wymagane dokumenty należy składać w Sekretariacie Urzędu Gminy lub przesłać pocztą, w terminie do dnia 24.09.2025 r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy) na adres: Urząd Gminy Goczałkowice-Zdrój, ul. Szkolna 13, 43-230 Goczałkowice-Zdroju w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze ds. ochrony zdrowia, edukacji, działalności gospodarczej. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Gminy po terminie nie będą rozpatrywane. Do oferty mogą być dołączone inne dokumenty, w tym opinie lub referencje z poprzednich miejsc pracy. Termin przeprowadzenia wstępnej selekcji 25.09.2025 r. Kandydaci spełniający wymagania formalne o terminie rozmowy kwalifikacyjnej zostaną poinformowani na jedną z podanych danych kontaktowych w kwestionariuszu osobowym dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy /www.bip.goczalkowicezdroj.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Goczałkowice-Zdrój ul. Szkolna 13.
Dodano: 20.09.2025, 04:36
ID ogłoszenia: 319164
Udostępnij:
Dodano: 20.09.2025, 04:36
ID ogłoszenia: 319164

Zobacz inne oferty

5 600 PLNbrutto
Nowe
Opole
5 600 PLNbrutto
Dodano: 2 godz. temu
30,50 PLNbrutto
Nowe
Śladków Mały
30,50 PLNbrutto
Dodano: 2 godz. temu
Nowe

ELEKTRYK

4 666 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Goleniowie
Glewice
4 666 PLNbrutto
Dodano: 2 godz. temu
Nowe

HYDRAULIK

4 666 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Goleniowie
Glewice
4 666 PLNbrutto
Dodano: 2 godz. temu
30,50 - 32,50 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Goleniowie
Łozienica
30,50 - 32,50 PLNbrutto
Dodano: 2 godz. temu
Do góry