URZĘDNICZE DS. KADR, ORGANIZACYJNYCH I ROLNICTWA

URZĘDNICZE DS. KADR, ORGANIZACYJNYCH I ROLNICTWA

Powiatowy Urząd Pracy w Turku

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 4 666 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0007

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN

Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu, Dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury, Dyrektora Gminnej Biblioteki Publicznej, Dyrektora CUW, Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej i Kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy, a w szczególności:
a) prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników,
b) planowanie i rolziczanie szkoleń i doskonalenia zawodowego pracowników, c) przygotowanie materiwłów umożliwiających podejmowanie czynności i decyzji z zakresu prawa pracy, d) przygotowanie materiaów do przeprowadzenia okresowych ocen pracowników Urzędu, e) przygotowanie projektu planu urlopów wypoczynkowych pracowników, f) zapenienie warunków do prowadzenia działalności socjalnej Urzędu jako pracodawcy, g )przygotowanie i wydawanie umów o pracę i świadectw pracy, h) ewidencja czasu pracy pracowników,
2. Prowadzenie spraw związanych z ryczałtami za używanie samochodu prywatnego do celów służbowych. 3.. Prowadzenie spraw Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
4. Ewidencja zarządzeń Wójta.
5. Obługa techniczno - organizacyjna narad pracowniczych.
6. Pomoc w przygotowaniu i przeprowadzeniu wyborów do sejmu, Senatu ora Rady Gminy. 7.Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w Turku i Wojewódzkim Urzędem Pracy w Poznaniu. 8. Prowadzenie spraw zaiązanych z rolnictwem a w szczególności dotyczących a) produkacji roślinnej i zwierzęcej. b) statystyki rolnej, c) zwalczania zaraźliwych chorób zwieręcych, d) nasiennictwa. 9. Ochrona gruntów rolnych w tym opacowanie projektów w zakresie: a) przeznaczania gruntów z produkcji rolnej.
10. Zastępowanie pracownika ds. płac i audytu wewnętrznego podczaj jego nieobecności. 11. Inne sprawy zlecone przez Kierownictwo Urzędu i Kierownika Referatu.

Miejsce pracy:
RYNEK 43, 62-710 Władysławów, powiat: turecki, woj: wielkopolskie

Pracodawca:
URZĄD GMINY WE WŁADYSŁAWOWIE

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • 1. Mile widziane studia z zakresu prawa pracy 2. Doświadczenie zawodowe w jednostkach z sektora finansów publicznych 3. Odpowiedzialność, systematyczność, dokładność, kreatywność, zaangażowanie, punktualność 4. Umiejętność pracy pod presją czasu, duża odporność na stres 5. Umiejętność pracy w zespole 6. Dobra znajomość ustaw z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznch, ZFŚS, o ochronie danych osobowych, instrukcji kancelaryjnej 7. Prawo jazdy kat. B


Inne wymagania:
1. Mile widziane studia z zakresu prawa pracy 2. Doświadczenie zawodowe w jednostkach z sektora finansów publicznych 3. Odpowiedzialność, systematyczność, dokładność, kreatywność, zaangażowanie, punktualność 4. Umiejętność pracy pod presją czasu, duża odporność na stres 5. Umiejętność pracy w zespole 6. Dobra znajomość ustaw z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznch, ZFŚS, o ochronie danych osobowych, instrukcji kancelaryjnej 7. Prawo jazdy kat. B

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Dodano: 10.01.2025, 05:18
ID ogłoszenia: 115144
Udostępnij:
Dodano: 10.01.2025, 05:18
ID ogłoszenia: 115144

Zobacz inne oferty

Do góry