StPr/25/1203
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
5 400 PLN
brutto
Zakres obowiązków:
Szczegóły: https://bip.gliwice.eu/nabor-do-biura-rady-miasta-nabor-nr-kd210242025br-1-termin-skladania-ofert-15-wrzesnia-2025-r
Osoba zatrudniona na oferowanym stanowisku będzie:
współpracowała z radami dzielnic w zakresie przyjmowania, realizacji i rozliczania wniosków o finansowanie przedsięwzięć; utrzymywała stały kontakt z radami dzielnic oraz zapewniała merytoryczne wsparcie w zakresie realizacji statutowych zadań rad dzielnic, sporządzała umowy i zamówienia związane z działalnością rad dzielnic, kontrolowała dokumenty finansowo-księgowe, rejestrowała w systemie informatycznym dokumenty finansowo-księgowe oraz umowy i zamówienia, obsługiwała komisje Rady Miasta.; oferta przeznaczona również dla osób z niepełnosprawnością
Miejsce pracy:
Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Pracodawca:
URZĄD MIEJSKI W GLIWICACH
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- [Inne] : umiejętność sporządzania pism urzędowych; znajomość ustawy o samorządzie gminnym, Statutu Miasta Gliwice, statutów dzielnic.
Inne wymagania:
[Inne] : umiejętność sporządzania pism urzędowych; znajomość ustawy o samorządzie gminnym, Statutu Miasta Gliwice, statutów dzielnic.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Monika Cwynar-Wyczarska
Nr telefonu:
322385660
Wymagane dokumenty:
Dokumenty aplikacyjne należy składać do 15 września 2025 r. Osobiście w biurze podawczym Urzędu Miejskiego w Gliwicach: w godzinach pracy Urzędu, lub po godzinach urzędowania w ramach dyżurów pełnionych przez pracowników Biura Obsługi Interesantów (przy ul. Zwycięstwa 21), we wtorki od godz. 16:00 do 18:00, w czwartki od godz. 17:00 do 18:00 oraz piątki od godz. 15:00 do 18:00. Za pośrednictwem: poczty na adres Urząd Miejski w Gliwicach, ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice. Decyduje data wpływu oferty do Urzędu, platformy e-PUAP, publicznej usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego lub poczty elektronicznej pod warunkiem, że wszystkie załączone dokumenty będą podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym. Decyduje data wpływu korespondencji do Urzędu.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: do 15.09.2025r

Zaloguj się przez Facebook