StPr/25/0472
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 9 000 do 9 600 PLN
Kwartalna premia uznaniowa w wysokości do 15% płacy zasadniczej
Zakres obowiązków:
Odpowiedzialność za prawidłową organizację pracy działu księgowości, prowadzenie pełnej rachunkowości spółdzielni zgodnie z obowiązującymi przepisami, kontrola i weryfikacja dokumnetów księgowych, podatkowych,bankowych i innych, sporządzenie rocznych i okresowych sprawozdań finansowych, nadzór nad naliczaniem, księgowaniem i uzgadnianiem listy płac, współpraca z instytucjami zewnętrznymi (BANK, US,ZUS,GUS,UM), składanie deklaracji podatkowych oraz innych informacji sprawozdawczych , organizacja i nadzór nad płatnościami spółdzielni, kalkulacja podatku dochodowego i podatku od towarów i usług, koordynowanie miesięcznego i rocznego zamknięcia ksiąg. UWAGA - Szczegółowy wykaz dokumentów jakie winna zawierać oferta, znajdue się na stronie internetowej www.odra.swinoujscie.pl/informacje/kio
Miejsce pracy:
Bohaterów Września 75 B, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa "Odra"
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Ekonomia/finanse, rachunkowość lub pokrewne
- Wykształcenie wyższe Kierunek/specjalność: Ekonomia/finanse,rachunkowość lub pokrewne Doświadczenie: Doświadczenie na stanowisku kierownicznym lub samodzielnym. Umiejętności- uprawnienia: Dobra znajomość arkusza kalkulacyjnego exel, systemu FK, dobra znajomość zagadnień finansowo-księgowych, ustawy o rachunkowości, przepisów podatlpwych i regulacji ZUS, pełne prawa publiczne, pełna zdolność do czynności prawnych, nekaralność,komunikatywność, sumienność,umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy własnej, dyspozycyjność, mile widziana znajomość zasad działalności spółdzielni mieszkaniowej. Data rozpoczęcia pracy: Październik 2025 r. Praca w godzinach: Pon 7:00 - 16:00 Wt-Czw 7:00- 15:00 Pt 7:00 - 14:00 Rodzaj umowy: Docelowo na czas nieokreślony Miejsce zgłoszenia się kandydata na rozmowę kwalifikacyjną: Spółdzielnia mieszkaniowa lokatorsko-własnościowa " ODRA" w Świnoujściu, ul. Bohaterów Września 75 B - po zaproszeniu telefonicznym
Inne wymagania:
Wykształcenie wyższe Kierunek/specjalność: Ekonomia/finanse,rachunkowość lub pokrewne Doświadczenie: Doświadczenie na stanowisku kierownicznym lub samodzielnym. Umiejętności- uprawnienia: Dobra znajomość arkusza kalkulacyjnego exel, systemu FK, dobra znajomość zagadnień finansowo-księgowych, ustawy o rachunkowości, przepisów podatlpwych i regulacji ZUS, pełne prawa publiczne, pełna zdolność do czynności prawnych, nekaralność,komunikatywność, sumienność,umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy własnej, dyspozycyjność, mile widziana znajomość zasad działalności spółdzielni mieszkaniowej. Data rozpoczęcia pracy: Październik 2025 r. Praca w godzinach: Pon 7:00 - 16:00 Wt-Czw 7:00- 15:00 Pt 7:00 - 14:00 Rodzaj umowy: Docelowo na czas nieokreślony Miejsce zgłoszenia się kandydata na rozmowę kwalifikacyjną: Spółdzielnia mieszkaniowa lokatorsko-własnościowa " ODRA" w Świnoujściu, ul. Bohaterów Września 75 B - po zaproszeniu telefonicznym
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Anetta Orłowska
Nr telefonu:
91 321 46 70
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Szczegółowe informacje dot. dokumentów jakie powinna zawierać oferta kandydata znajdują się na stronie internetowej: http://www.odra.swinoujscie.pl/informacje/kio Oferty prosimy składać w zamkniętych kopetach z napisem " Konkurs na stanowisko Wiceprezes ds. Finansowych - Główny Księgowy" do dnia 03.10.2025 r. do godz. 13:00 w siedzibie Spółdzielni
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail