WOLNE STANOWISKO DS. ARCHITEKTURY I URBANISTYKI

WOLNE STANOWISKO DS. ARCHITEKTURY I URBANISTYKI

Powiatowy Urząd Pracy w Wieluniu

Wymiar pracy
Część etatu
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 5 000 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0521

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN

Zakres obowiązków:
ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:

Przygotowanie decyzji o warunkach zabudowy oraz lokalizacji inwestycji celu publicznego, postanowień, zaświadczeń i innych pism urzędowych sporządzanych w toku postępowania administracyjnego na podstawie ustaw:
planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
Kodeks postępowania administracyjnego,
udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa,
w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.
Uczestniczenie w procedurze planistycznej sporządzania planu ogólnego.
Wykonywanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego wraz z całą procedurą planistyczną i opracowaniem wszelkich niezbędnych dokumentów, zgodnie z przepisami prawa.
Wykonywanie analiz aktualności studium/planu ogólnego i planów miejscowych.
Opiniowanie w zakresie zgodności z planem ogólnym, planami miejscowymi oraz warunkami zabudowy wstępnych szkiców projektów podziałów.
Weryfikacja w zakresie zgodności z nowo powstałymi plami miejscowymi wydanych warunków zabudowy art. 65 ust. 1 pkt 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
Uczestnictwo w sporządzaniu opracowań wynikających z pokrewnych ustaw.

Miejsce pracy:
98-335 Pątnów 48, powiat: wieluński, woj: łódzkie

Pracodawca:
Urząd Gminy Pątnów

Liczba godzin pracy w tygodniu:
24

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: urbanistyka, architektura
  • WYMAGANIA NIEZBĘDNE: Obywatelstwo polskie. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Nieposzlakowana opinia. Wykształcenie wyższe architektura, urbanistyka. Co najmniej 5-letnie doświadczenie w administracji samorządowej. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku. Znajomość przepisów prawa z zakresu wykonywanych obowiązków, w szczególności znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy Prawo budowlane, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z aktami wykonawczymi, ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej, ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko. WYMAGANIA DODATKOWE: Umiejętność planowania i organizacji pracy na zajmowanym stanowisku. Samodzielność, zdolność logicznego i analitycznego myślenia. Wysoka kultura osobista. Odporność na stres. Komunikatywność w mowie i piśmie. Sumienność, odpowiedzialność, rzetelność, terminowość, dokładność, operatywność. Prawo jazdy kat. B. Biegła znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office).


Inne wymagania:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE: Obywatelstwo polskie. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Nieposzlakowana opinia. Wykształcenie wyższe architektura, urbanistyka. Co najmniej 5-letnie doświadczenie w administracji samorządowej. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku. Znajomość przepisów prawa z zakresu wykonywanych obowiązków, w szczególności znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy Prawo budowlane, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z aktami wykonawczymi, ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej, ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko. WYMAGANIA DODATKOWE: Umiejętność planowania i organizacji pracy na zajmowanym stanowisku. Samodzielność, zdolność logicznego i analitycznego myślenia. Wysoka kultura osobista. Odporność na stres. Komunikatywność w mowie i piśmie. Sumienność, odpowiedzialność, rzetelność, terminowość, dokładność, operatywność. Prawo jazdy kat. B. Biegła znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office).

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Beata Dudek-Smolnik

Wymagane dokumenty:
WYMAGANE DOKUMENTY: List motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do konkursu. Życiorys (CV). Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz dodatkowe kwalifikacje zawodowe (certyfikaty, uprawnienia, zaświadczenia o ukończeniu kursów i szkoleń, dyplomy itp.) poświadczonych przez kandydata za zgodność z oryginałem. Kserokopie świadectw pracy, poświadczonych przez kandydata za zgodność z oryginałem, w przypadku trwającego stosunku pracy oświadczenie kandydata o zatrudnieniu. Oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych. Oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia należy przedłożyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego). Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Klauzula informacyjna dla kandydata. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135). Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie z adnotacją Dotyczy naboru na stanowisko ds. Architektury i Urbanistyki w Urzędzie Gminy Pątnów 3/5 etatu należy składać: osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Pątnów (sekretariat I piętro, pokój nr 104 ); pocztą elektroniczną na adres [email protected] w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego; pocztą na adres: Urząd Gminy Pątnów, Pątnów 48, 98-335 Pątnów; w terminie do dnia 17 listopada 2025 r. do godziny 14:00 (o zachowaniu terminu decyduje data wpływu). Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie postępowania rekrutacyjnego.
Dodano: 13.11.2025, 03:36
ID ogłoszenia: 349236
Udostępnij:
Dodano: 13.11.2025, 03:36
ID ogłoszenia: 349236

Zobacz inne oferty

Do góry