StPr/24/0575
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 4 000 PLN
wynagrodzenie zasadnicze: 4.000,00 zł plus dodatek stażowy (w zależności od lat pracy) plus dodatek tzw. motywacyjny: 1.000,00 zł
Zakres obowiązków:
1) przeprowadzenie diagnozy dzieci poprzez poznanie sytuacji rodzinnej, materialno bytowej, wychowawczej, szkolnej dzieci, ich stanu zdrowia, możliwości, zainteresowań i uzdolnień oraz przyczyn występujących problemów;
2) bezpośrednia praca z dziećmi i ich rodzicami/ opiekunami;
3) czuwanie nad realizowaniem przez dzieci obowiązków szkolnych, pomoc w nauce, odrabianiu prac domowych oraz wyrównaniu braków edukacyjnych dzieci;
4) opracowanie scenariuszy zajęć oraz prowadzenie pracy opiekuńczo wychowawczo edukacyjnej z podopiecznymi PWD, w tym zajęć edukacyjnych, rekreacyjnych, sportowych;
5) prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania dzieci;
6) organizowanie zajęć tematycznych oraz czasu wolnego dopasowanych do indywidualnych potrzeb i możliwości dzieci;
7) udzielanie wsparcia w trudnych problemach rozwojowych i życiowych dzieci poprzez prowadzenie rozmów indywidualnych i spotkań grupowych;
8) kierowanie procesem wychowawczym dzieci;
9) współorganizowanie imprez okolicznościowych dla dzieci, przygotowywanie wraz z dziećmi programów artystycznych na spotkania i imprezy okolicznościowe;
10) współpraca z rodzicami (opiekunami prawnymi) dzieci, informowanie ich o postępach i trudnościach, zachęcanie do współpracy w ich pokonywaniu oraz do udziału w bieżącym życiu placówki;
11) sprawowanie opieki nad dziećmi podczas prowadzonych zajęć;
12) inspirowanie i organizacja działań indywidualnych i zespołowych wobec dzieci i rodzin;
13) organizowanie zajęć z udziałem rodziców (warsztaty, inne spotkania);
14) dbałość o czystość i porządek sal i terenu wykorzystywanych w ramach zajęć prowadzonych przez PWD;
15) rozwiązywanie konfliktów pomiędzy uczestnikami PWD;
16) bieżąca aktualizacja wiedzy, zaznajamianie się z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi czynności wykonywanych na stanowisku pracy;
17) systematyczne podnoszenie kwalifikacji w zakresie pracy z dziećmi i rodziną, w szczególności poprzez udział w szkoleniach oraz samokształcenie.
Miejsce pracy:
Morska 34a, 72-400 Łukęcin, powiat: kamieński, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
Ośrodek Pomocy Społecznej w Dziwnowie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
30
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- możliwe też wykształcenie: średnie ogólnokształcące, średnie branżowe szkoła wyższa lub wykształcenie średnie/ średnie branżowe z poniższymi warunkami Wykształcenie wyższe: 1) na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą lub 2) na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej, lub, 3) na dowolnym kierunku oraz przygotowanie pedagogiczne uprawniające do wykonywania zawodu nauczyciela, Co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe i udokumentowany co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną Umiejętności: znajomość przepisów prawa z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, pomocy społecznej, przeciwdziałania przemocy domowej, wychowania w trzeźwości i przeciwdziałania alkoholizmowi, przeciwdziałania narkomanii, prawa rodzinnego i opiekuńczego, postępowania administracyjnego, ochrony danych osobowych, wysoka kultura osobista, praktyczna znajomość obsługi komputera, innych urządzeń biurowych i informatycznych, umiejętność prowadzenia pracy z dziećmi i ich rodzicami, odporność na stres, umiejętność szybkiego reagowania w sytuacjach kryzysowych i konfliktowych, wiedza i doświadczenie w zakresie prawidłowego funkcjonowania rodziny, znajomość lokalnego środowiska oraz umiejętność nawiązywania współpracy z innymi jednostkami i podmiotami, zdolność do samodzielnej pracy merytorycznej, samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy, kreatywność, zaangażowanie, umiejętność zachowania bezstronności w kontakcie z rodziną, Wskazane posiadanie prawa jazdy kat. B i własnego samochodu do dyspozycji, ze względu utrudnione połączenie komunikacyjne pomiędzy Łukęcinem a Dziwnowem (siedzibą pracodawcy). Uprawnienia: 1) obywatelstwo polskie, 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) nieposzlakowana opinia, 5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na przedmiotowym stanowisku, 6) osoba nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona, 7) osoba wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego, 8) osoba nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym. Predyspozycje posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na przedmiotowym stanowisku, umiejętność pracy w zespole, sumienność, rzetelność, dobra organizacja czasu pracy, gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji.
Inne wymagania:
możliwe też wykształcenie: średnie ogólnokształcące, średnie branżowe szkoła wyższa lub wykształcenie średnie/ średnie branżowe z poniższymi warunkami Wykształcenie wyższe: 1) na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą lub 2) na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej, lub, 3) na dowolnym kierunku oraz przygotowanie pedagogiczne uprawniające do wykonywania zawodu nauczyciela, Co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe i udokumentowany co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną Umiejętności: znajomość przepisów prawa z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, pomocy społecznej, przeciwdziałania przemocy domowej, wychowania w trzeźwości i przeciwdziałania alkoholizmowi, przeciwdziałania narkomanii, prawa rodzinnego i opiekuńczego, postępowania administracyjnego, ochrony danych osobowych, wysoka kultura osobista, praktyczna znajomość obsługi komputera, innych urządzeń biurowych i informatycznych, umiejętność prowadzenia pracy z dziećmi i ich rodzicami, odporność na stres, umiejętność szybkiego reagowania w sytuacjach kryzysowych i konfliktowych, wiedza i doświadczenie w zakresie prawidłowego funkcjonowania rodziny, znajomość lokalnego środowiska oraz umiejętność nawiązywania współpracy z innymi jednostkami i podmiotami, zdolność do samodzielnej pracy merytorycznej, samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy, kreatywność, zaangażowanie, umiejętność zachowania bezstronności w kontakcie z rodziną, Wskazane posiadanie prawa jazdy kat. B i własnego samochodu do dyspozycji, ze względu utrudnione połączenie komunikacyjne pomiędzy Łukęcinem a Dziwnowem (siedzibą pracodawcy). Uprawnienia: 1) obywatelstwo polskie, 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) nieposzlakowana opinia, 5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na przedmiotowym stanowisku, 6) osoba nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona, 7) osoba wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego, 8) osoba nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym. Predyspozycje posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na przedmiotowym stanowisku, umiejętność pracy w zespole, sumienność, rzetelność, dobra organizacja czasu pracy, gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Agata Tarasiuk
Nr telefonu:
913813786, 665757895
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon