StPr/25/3780
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 3 500 PLN
Zakres obowiązków:
Zapewnienie opieki dzieciom i młodzieży, w szczególności: prowadzenie bezpiecznych i odpowiadających potrzebom i zainteresowaniom dzieci zajęć z grupą, w tym zajęć sportowo-ruchowych, prowadzenie zajęć wychowawczych, tematycznych, pomaganie w odrabianiu lekcji i nauce. Opracowywanie przy udziale dziecka indywidualnego planu pracy w porozumieniu z psychologiem, pedagogiem, pracownikiem socjalnym, asystentem rodziny a także innymi specjalistami oraz weryfikowanie go nie rzadziej niż co pół roku. Współpraca ze szkołą wychowawcami, pedagogiem szkolnym, psychologiem, kuratorem, pracownikiem socjalnym, asystentem rodziny, rodzicami lub opiekunami dzieci i młodzieży. Pomoc dzieciom we wdrażaniu prawidłowych postaw życiowych, współdziałanie i realizacji obowiązków szkolnych. Prowadzenie obowiązującej w świetlicy dokumentacji bieżącej pracy (opracowanie autorskiego programu opiekuńczo-wychowawczego dla określonej grupy dzieci, opracowywanie miesięcznych planów pracy, prowadzenie dziennika zajęć świetlicy, ewaluacja prowadzonych działań). Informowanie rodziców i opiekunów dzieci i młodzieży o postępach i trudnościach. Ponoszenie odpowiedzialności za bezpieczeństwo dzieci w pomieszczeniach świetlicowych, podczas zabaw ruchowych na zewnątrz budynku oraz podczas innych imprez na zewnątrz Ośrodka. Pobudzanie i zachęcanie do konstruktywnego działania oraz alternatywnego spędzania wolnego czasu. Dbanie o estetyczny wygląd świetlicy. Wzbogacanie warsztatu pracy autoedukacja. Ponoszenie odpowiedzialności materialnej za sprzęt, materiały i pomoce edukacyjne w powierzonej grupie.
Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 14-18.
Miejsce pracy:
Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Pracodawca:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Liczba godzin pracy w tygodniu:
20
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe na kierunku studiów związanym z kształceniem w zakresie pedagogiki, pedagogiki specjalnej, psychologii, socjologii, pracy socjalnej, nauki o rodzinie lub na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo wychowawczą, nieposzlakowana opinia, brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, obywatelstwo polskie. Wymagania dodatkowe: predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, sumienność, samodzielność, dobra organizacja pracy z dziećmi, kreatywność, umiejętność zarządzania czasem, obowiązkowość.
Inne wymagania:
wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe na kierunku studiów związanym z kształceniem w zakresie pedagogiki, pedagogiki specjalnej, psychologii, socjologii, pracy socjalnej, nauki o rodzinie lub na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo wychowawczą, nieposzlakowana opinia, brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, obywatelstwo polskie. Wymagania dodatkowe: predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, sumienność, samodzielność, dobra organizacja pracy z dziećmi, kreatywność, umiejętność zarządzania czasem, obowiązkowość.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
a) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, b) list motywacyjny, c) CV zawierające dane, o których mowa w art. 221§ 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, d) kserokopie świadectw pracy, e) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, f) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, g) oświadczenia kandydata (własnoręcznie podpisane) o: - posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, - braku skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nie figurowaniu w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym. 6. Dodatkowe informacje dotyczące naboru: a) kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej, b) kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy po analizie dokumentów zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej o terminie i miejscu jego przeprowadzenia, c) Komisja Rekrutacyjna zweryfikuje kompetencje kandydatów podczas rozmowy kwalifikacyjnej, d) kandydaci, których oferty nie spełniają wymagań formalnych nie będą o tym powiadomieni. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. 2022 r., poz. 530), jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim, ul. Niepodległości 9 lub pocztą na adres Ośrodka z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko opiekuna w Świetlicy Socjoterapeutycznej w terminie do 22 maja 2025 r. (tj. 14 dni od dnia opublikowania w BIP). Aplikacje, które wpłyną do tut. Ośrodka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Wybrane osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych nie będą informowane o kolejnym etapie rekrutacji. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej tut. Ośrodka i na tablicy ogłoszeń wewnątrz budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim przy ul. Niepodległości 9. Dokumenty kandydata wybranego i zatrudnionego w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przez okres 7 dni od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym, kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie 7 dni od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru, nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w miesiącu kwietniu 2025 r., w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, kształtuje się na poziomie poniżej 6%.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście