ZARZĄDZCA - ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI

ZARZĄDZCA - ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI

Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 4 666 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0809

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN

Zakres obowiązków:
Wykształcenie wyższe kierunkowe (preferowane kierunki: gospodarka nieruchomościami, zarządzanie nieruchomościami)
Doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami
Praktyczna znajomość zagadnień związanych z zarządaniem i administrowaniem nieruchomościami (licencja zarządcy nieruchomości będzie dodatkowym atutem)
Znajomość prawa z zakresu ustawy o własności lokali, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, przepisów prawa miejscowego z zakresu gospodarowania nieruchomościami komunalnymi Pełna samodzielność i inicjatywa przy rozwiązywaniu problemów
Komunikatywność, otwartość, dynamizm w działaniu
Umiejętność zarządzania sobą w czasie, odporność na stres
Bardzo dobra znajomość obsługi komputera MS Office
Prawo jazdy

Mile widziane:
Licencja zarządcy nieruchomości
Wszelkie dodatkowe uprawnienia i kompetencje będą dodatkowym atutem

Zakres obowiązków:
Kompleksowe zarządzanie Nieruchomościami Wspólnot Mieszkaniowych
Prowadzenie ewidencji i rejestrów Wspólnot Mieszkaniowych z udziałem Spółki i Miasta Gminy Ostrów Wielkopolski
Koordynowanie podmiotów współpracujących przy ich utrzymaniu
Weryfikacja oraz nadzór nad dokumentacją nieruchomości
Przygotowanie, zwoływanie i prowadzenie zebrań Wspólnot Mieszkaniowych
Bieżąca obsługa mieszkańców/nieruchomości (sporządzanie pism, wniosów i innych dokumentów, itp.)
Monitorowanie stanu obiektów
Stała współpraca z działem technicznym Spółki w zakresie usterek, awarii oraz prac remontowych i konserwacyjnych
Stały kontakt i budowanie pozytywnych relacji z Zarządami oraz mieszkańcami Wspólnot Mieszkaniowych
Współpraca z działem księgowości w zakresie rozliczeń Wspólnot Mieszkaniowych
Współpraca z innymi działami spółki oraz firmami zewnętrznymi, zapewniającymi serwisy dla obiektów

Miejsce pracy:
Kościuszki 14, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie

Pracodawca:
MIEJSKI ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ "MZGM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • zawód: Administrator nieruchomości


Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
62 73 87 090

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Kontakt osobisty, telefoniczny lub CV na e-mail

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Dodano: 23.07.2025, 21:45
ID ogłoszenia: 266858
Udostępnij:
Dodano: 23.07.2025, 21:45
ID ogłoszenia: 266858

Zobacz inne oferty

Do góry