ZASTĘPCA DYREKTORA POWIATOWEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE

ZASTĘPCA DYREKTORA POWIATOWEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE

Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 7 300 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0798

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 7 300 PLN
+ dodatek funkcyjny + dodatek stażowy, motywacyjny

Zakres obowiązków:
1. Wykonywanie zadań związanych z organizacją pracy Zastępcy dyrektora.
2. Pomoc w organizacji pracy podległych zespołów zgodnie z regulaminem
organizacyjnym oraz systematyczne nadzorowanie ich działalności.
3. Nadzór nad opracowaniem i realizacja Powiatowej Strategii Rozwiązywanie
Problemów Społecznych oraz programów operacyjnych do Strategii i opracowanie
corocznego sprawozdania z ich realizacji.
4. Sporządzanie sprawozdań z prowadzonych spraw.
5. Przeprowadzanie kontroli wewnętrznej w zakresie realizacji zadań podległych
zespołów.
6. Wnioskowanie do dyrektora PCPR o szkolenia dla pracowników podnoszących ich
kompetencje.
7. Zastępowanie II zastępcy dyrektora podczas jego nieobecności.
8. Zastępowanie dyrektora podczas jego nieobecności.
9. Realizacja programów i projektów ze środków zewnętrznych.
10. Dbałość o dobry wizerunek PCPR.
11. Nadzorowanie spraw związanych z realizacją zadań organizatora rodzinnej pieczy
zastępczej.
12. Nadzorowanie spraw związanych z organizowaniem instytucjonalnej pieczy zastępczej
13. Nadzorowanie spraw związanych z przyznawaniem świadczeń dla rodzin zastępczych,
prowadzących rodzinne domy dziecka, pełnoletnich wychowanków.
14. Nadzorowanie spraw związanych z dochodzeniem opłat za pobyt dziecka w pieczy
zastępczej.
15. Nadzorowanie prowadzenia spraw dotyczących cudzoziemców.
16. Organizowanie i monitorowanie zadań z zakresu interwencji kryzysowej

Miejsce pracy:
Sobieskiego 279A, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie

Pracodawca:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Wymagania niezbędne: 1. wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym na kierunku pedagogika, praca socjalna, praca z rodziną, administracja, zarządzanie, 2. doświadczenie zawodowe min. 5 lat, 3. min 3 lata stażu pracy w pomocy społecznej, 4. specjalizacja z zakresu pomocy społecznej, 5. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych 6. niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, 7. obywatelstwo polskie, 8. nieposzlakowana opinia, 9. znajomość przepisów z zakresu: a) ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego. b) ustawy Kodeks Rodzinny i Opiekuńczy. c) ustawy o pomocy społecznej. d) ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej. e) ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie i ochrony ofiar przemocy w rodzinie. f) ustawy o finansach publicznych g) ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych. h) ustawy Kodeks Pracy i) ustawy o pracownikach samorządowych. j) ustawy o samorządzie powiatowym. II. Wymagania dodatkowe: 1. Umiejętność korzystania z przepisów prawa, 2. Zarządzanie informacją, 3. Zarządzanie personelem, 4. Umiejętność podejmowania decyzji, 5. Umiejętność pracy w zespole, 6. Techniczna obsługa komputera, 7. Umiejętności analityczne, 8. Kreatywność, 9. Odporność na stres i umiejętność rozładowywania napięć, 10. Profesjonalizm, sumienność, odpowiedzialność, sprawność, bezstronność, obowiązkowość, pomysłowość, zdyscyplinowanie, uczciwość, refleksyjność, lojalność


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1. wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym na kierunku pedagogika, praca socjalna, praca z rodziną, administracja, zarządzanie, 2. doświadczenie zawodowe min. 5 lat, 3. min 3 lata stażu pracy w pomocy społecznej, 4. specjalizacja z zakresu pomocy społecznej, 5. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych 6. niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, 7. obywatelstwo polskie, 8. nieposzlakowana opinia, 9. znajomość przepisów z zakresu: a) ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego. b) ustawy Kodeks Rodzinny i Opiekuńczy. c) ustawy o pomocy społecznej. d) ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej. e) ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie i ochrony ofiar przemocy w rodzinie. f) ustawy o finansach publicznych g) ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych. h) ustawy Kodeks Pracy i) ustawy o pracownikach samorządowych. j) ustawy o samorządzie powiatowym. II. Wymagania dodatkowe: 1. Umiejętność korzystania z przepisów prawa, 2. Zarządzanie informacją, 3. Zarządzanie personelem, 4. Umiejętność podejmowania decyzji, 5. Umiejętność pracy w zespole, 6. Techniczna obsługa komputera, 7. Umiejętności analityczne, 8. Kreatywność, 9. Odporność na stres i umiejętność rozładowywania napięć, 10. Profesjonalizm, sumienność, odpowiedzialność, sprawność, bezstronność, obowiązkowość, pomysłowość, zdyscyplinowanie, uczciwość, refleksyjność, lojalność

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
58 672-40-63 w.43

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Dyrektora PCPR w Wejherowie z dopiskiem Nabór na stanowisko Zastępcy Dyrektora w kancelarii PCPR ul. Sobieskiego 279A 84-200 Wejherowo, lub przesłać na wyżej wymieniony adres w terminie do 20.05.2025 r. do godz. 15:30 (decyduje data faktycznego wpływu do PCPR). Oferty które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Dodano: 09.05.2025, 04:45
ID ogłoszenia: 209659
Udostępnij:
Dodano: 09.05.2025, 04:45
ID ogłoszenia: 209659

Zobacz inne oferty

Do góry