ZASTĘPCA DYREKTORA POWIATOWEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE

ZASTĘPCA DYREKTORA POWIATOWEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE

Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 6 200 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/24/1932

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 6 200 PLN
+ dodatek funkcyjny + dodatek stażowy

Zakres obowiązków:
1.Wykonywanie zadań związanych z organizacją pracy Zastępcy dyrektora
-Pomoc w organizacji pracy podległych zespołów zgodnie z regulaminem organizacyjnym oraz systematyczne nadzorowanie ich działalności.
- Nadzór nad opracowaniem i realizacja Powiatowej Strategii Rozwiązywanie Problemów Społecznych oraz programów operacyjnych do Strategii i opracowanie corocznego sprawozdania z ich realizacji.
- Sporządzanie sprawozdań z prowadzonych spraw
-Przeprowadzanie kontroli wewnętrznej w zakresie realizacji zadań podległych zespołów
- Wnioskowanie do dyrektora PCPR o szkolenia dla pracowników podnoszących ich kompetencje Zastępowanie II zastępcy dyrektora podczas jego nieobecności.
- Zastępowanie dyrektora podczas jego nieobecności.
- Realizacja programów i projektów ze środków zewnętrznych.
9.Dbałość o dobry wizerunek PCPR.
2.Nadzorowanie spraw związanych z realizacją zadań organizatora rodzinnej pieczy zastępczej
3.Nadzorowanie spraw związanych z organizowaniem instytucjonalnej pieczy zastępczej
4.Nadzorowanie spraw związanych z przyznawaniem świadczeń dla rodzin zastępczych, prowadzących rodzinne domy dziecka, pełnoletnich wychowanków.
5.Nadzorowanie spraw związanych z dochodzeniem opłat za pobyt dziecka w pieczy zastępczej.
6.Nadzorowanie prowadzenia spraw dotyczących cudzoziemców.
7.Organizowanie i monitorowanie zadań z zakresu interwencji kryzysowej.

Miejsce pracy:
Sobieskiego 279A, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie

Pracodawca:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • 1.wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym na kierunku pedagogika, praca socjalna, praca z rodziną, administracja, zarządzanie, 2.doświadczenie zawodowe min. 5 lat, 3.min. 3 lata stażu pracy w pomocy społecznej; 4.Specjalizacje z zakresu organizacji pomocy społecznej; 5.posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych 6.niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, 7.obywatelstwo polskie, 8.nieposzlakowana opinia, 9.znajomość przepisów z zakresu: 1)ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego. 2) ustawy Kodeks Rodzinny i Opiekuńczy. 3)ustawy o pomocy społecznej. 4)ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej. 5)ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie i ochrony ofiar przemocy w rodzinie. 6)ustawy o finansach publicznych 7)ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych. 8)ustawy Kodeks Pracy 9)ustawy o pracownikach samorządowych. 10)ustawy o samorządzie powiatowym. II.Wymagania dodatkowe: 1.Umiejętność korzystania z przepisów prawa, 2.Zarządzanie informacją, 3.Zarządzanie personelem, 4.Umiejętność podejmowania decyzji, 5.Umiejętność pracy w zespole, 6.Techniczna obsługa komputera, 7.Umiejętności analityczne, 8.Kreatywność, 9.Odporność na stres i umiejętność rozładowywania napięć, 10.Profesjonalizm, sumienność, odpowiedzialność, sprawność, bezstronność. obowiązkowość, pomysłowość, zdyscyplinowanie, uczciwość, refleksyjność, lojalność


Inne wymagania:
1.wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym na kierunku pedagogika, praca socjalna, praca z rodziną, administracja, zarządzanie, 2.doświadczenie zawodowe min. 5 lat, 3.min. 3 lata stażu pracy w pomocy społecznej; 4.Specjalizacje z zakresu organizacji pomocy społecznej; 5.posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych 6.niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, 7.obywatelstwo polskie, 8.nieposzlakowana opinia, 9.znajomość przepisów z zakresu: 1)ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego. 2) ustawy Kodeks Rodzinny i Opiekuńczy. 3)ustawy o pomocy społecznej. 4)ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej. 5)ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie i ochrony ofiar przemocy w rodzinie. 6)ustawy o finansach publicznych 7)ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych. 8)ustawy Kodeks Pracy 9)ustawy o pracownikach samorządowych. 10)ustawy o samorządzie powiatowym. II.Wymagania dodatkowe: 1.Umiejętność korzystania z przepisów prawa, 2.Zarządzanie informacją, 3.Zarządzanie personelem, 4.Umiejętność podejmowania decyzji, 5.Umiejętność pracy w zespole, 6.Techniczna obsługa komputera, 7.Umiejętności analityczne, 8.Kreatywność, 9.Odporność na stres i umiejętność rozładowywania napięć, 10.Profesjonalizm, sumienność, odpowiedzialność, sprawność, bezstronność. obowiązkowość, pomysłowość, zdyscyplinowanie, uczciwość, refleksyjność, lojalność

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
58 672-40-63 w.43

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Dyrektora PCPR w Wejherowie z dopiskiem Konkurs na stanowisko Zastępcy Dyrektora, w kancelarii PCPR ul. Sobieskiego 279A 84-200 Wejherowo, lub przesłać na w.w adres w terminie do 06.12.2024 r. (decyduje data faktycznego wpływu do PCPR). Oferty które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Dodano: 26.11.2024, 04:20
ID ogłoszenia: 89963
Udostępnij:
Dodano: 26.11.2024, 04:20
ID ogłoszenia: 89963

Zobacz inne oferty

1 700 €netto
Nowe
InterKadra
Halberstadt
1 700 €netto
Dodano: 4 godz. temu
Do góry