StPr/25/0532
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 670 do 7 000 PLN
Zakres obowiązków:
Informacje o naborze, szczegółowych wymaganiach w ramach stanowiska oraz zakresie obowiązków na stanowisku wraz z wymaganą do złożenia dokumentacją zostały umieszczone na stronie BIP Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Zawierciu https://bip.pcpr.zawiercie.powiat.finn.pl w zakładce "Nabór pracowników na wolne stanowisko" oraz na stronie internetowej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Zawierciu https://www.pcpr.zawiercie.powiat.pl w zakładce "Aktualności"
Miejsce pracy:
Ignacego Daszyńskiego 4, 42-400 Zawiercie, powiat: zawierciański, woj: śląskie
Pracodawca:
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W ZAWIERCIU
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca w wolne dni
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Prawo jazdy kat. B, Bardzo dobra organizacja własnej pracy, Certyfikat Warsztaty psychologiczne, Elastyczne formy organizacji pracy.
- 1. kwalifikacje do pełnienia roli interwenta kryzysowego, uprawnienia do realizacji programów pracy z zakresu przeciwdziałania przemocy domowej 2. specjalizacja z zakresu organizacji i zarządzania pomocą społeczną 3. wykształcenie wyższe: pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, polityka społeczna, politologia, socjologia, prawo i administracja, praca socjalna, inn.nauki społeczne; 4. min. 5 lat stażu pracy, w tym co najmniej 3 lata w pomocy społecznej; 5. zakres wynagrodzenia: 5670,00 zł (kwalifikacje podstawowe) do 7000,00 zł (przy pełnych kwalifikacjach)
Inne wymagania:
1. kwalifikacje do pełnienia roli interwenta kryzysowego, uprawnienia do realizacji programów pracy z zakresu przeciwdziałania przemocy domowej 2. specjalizacja z zakresu organizacji i zarządzania pomocą społeczną 3. wykształcenie wyższe: pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, polityka społeczna, politologia, socjologia, prawo i administracja, praca socjalna, inn.nauki społeczne; 4. min. 5 lat stażu pracy, w tym co najmniej 3 lata w pomocy społecznej; 5. zakres wynagrodzenia: 5670,00 zł (kwalifikacje podstawowe) do 7000,00 zł (przy pełnych kwalifikacjach)
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Izabela Bogusz
Nr telefonu:
32 67 0748
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 18.07.2025 roku, do godz. 14.00: -osobiście w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Zawierciu, ul. Daszyńskiego 4 pokój nr 7 w zaklejonej kopercie z dopiskiem: "Nabór na stanowisko Zastępca dyrektora w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Zawierciu - umowa o pracę - 1/1 etatu" -za pośrednictwem operatora pocztowego na adres Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Zawierciu, ul. Daszyńskiego 4, 42 400 Zawiercie, z dopiskiem: "Nabór na stanowisko Zastępca dyrektora w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Zawierciu - umowa o pracę - 1/1 etatu" -pocztą elektroniczną na adres [email protected] z tytułem wiadomości Nabór na stanowisko Zastępca dyrektora w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Zawierciu - umowa o pracę - 1/1 etatu, z podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Dokumenty, które wpłyną do PCPR po upływie określonego terminu (decyduje data faktycznego wpływu dokumentów) nie będą rozpatrywane. W przypadku przesłania dokumentów aplikacyjnych za pośrednictwem operatora pocztowego za termin uznaje się datę wpływu kompletnych dokumentów aplikacyjnych do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Zawierciu.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail