StPr/25/0697
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 670 do 8 800 PLN
*Warunki pracy na danym stanowisku: 1. praca administracyjno - biurowa w budynku Urzędu; 2. większość czynności wykonywane w pozycji siedzącej, 3. praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu; 4. umowa o pracę w wymiarze pełnego etatu; W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędowym umowa o pracę może być zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy. W czasie zatrudnienia przygotowuję się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika. Przewiduję się zawarcie kolejnej umowy na czas określony lub czas nie określony bez przeprowadzenia kolejnego naboru. W pozostałych przypadkach zawiera się umowę na czas nie określony. 5. praca w pełnym wymiarze czasu pracy, co do zasady czas pracy nie może przekraczać 8 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin w pięciodniowym tygodniu pracy. *Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Łomży, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł powyżej 6%.
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. reprezentowanie PUP na zewnątrz w zakresie powierzonych kompetencji i udzielonych upoważnień;
2. zastępstwo Dyrektora PUP w czasie jego nieobecności, w zakresie zadań i kompetencji wyznaczonych przez Dyrektora;
3. planowanie i wytyczanie kierunków działania podległych komórek organizacyjnych;
4. koordynowanie i nadzorowanie realizacji zadań w zakresie wyznaczonym przez Dyrektora;
5. wydawanie aktów normatywnych, decyzji, postanowień oraz zaświadczeń w trybie przepisów o postępowaniu administracyjnym oraz zawieranie umów cywilnoprawnych w ramach udzielonych upoważnień;
6. dbałość o rozwój zawodowy podległych pracowników;
7. dokonywanie okresowych ocen kwalifikacji podległych pracowników;
8. wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora.
*Informacja o naborze jest umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w Łomży (puplomza.bip.gov.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Powiatowego Urzędu Pracy w Łomży ul. Nowogrodzka 1, 18-400 Łomża.
Miejsce pracy:
Nowogrodzka 1, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie
Pracodawca:
Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Kandydat przystępujący do naboru musi spełniać następujące wymagania: 1) Niezbędne: 1. obywatelstwo polskie; 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4. brak orzeczenia kary zakazu zajmowania stanowisk kierowniczych w urzędach organów władzy publicznej lub pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi; 5. nieposzlakowana opinia; 6. wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, preferowany kierunek administracja, zarządzanie lub prawo; 7. co najmniej 3-letni staż pracy na stanowisku kierowniczym lub co najmniej 5-letni staż pracy w publicznych służbach zatrudnienia lub OHP; 8. posiada znajomość przepisów dotyczących rynku pracy i służby zatrudnienia, samorządu powiatowego, pracowników samorządowych, kodeksu pracy, finansów publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, prawa zamówień publicznych, o ochronie danych osobowych oraz innych dotyczących zadań publicznych realizowanych przez powiatowe urzędy pracy. 2) Dodatkowe: 1. preferowane doświadczenie na stanowisku kierowniczym w administracji samorządowej lub w samorządowych jednostkach organizacyjnych; 2. zdolności organizacyjne, analityczne i koncepcyjne; 3. umiejętność zarządzania personelem i motywowania pracowników; 4. wysoka kultura osobista, komunikatywność, kreatywność, odpowiedzialność, rzetelność, dokładność, sumienność, 5. biegła obsługa programów komputerowych m.in. Pakiet Microsoft Office lub OpenOffice, znajomość obsługi programu SYRIUSZ i wykształcenie informatyczne (będzie dodatkowym atutem); 6. znajomość lokalnego rynku pracy.
Inne wymagania:
Kandydat przystępujący do naboru musi spełniać następujące wymagania: 1) Niezbędne: 1. obywatelstwo polskie; 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4. brak orzeczenia kary zakazu zajmowania stanowisk kierowniczych w urzędach organów władzy publicznej lub pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi; 5. nieposzlakowana opinia; 6. wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, preferowany kierunek administracja, zarządzanie lub prawo; 7. co najmniej 3-letni staż pracy na stanowisku kierowniczym lub co najmniej 5-letni staż pracy w publicznych służbach zatrudnienia lub OHP; 8. posiada znajomość przepisów dotyczących rynku pracy i służby zatrudnienia, samorządu powiatowego, pracowników samorządowych, kodeksu pracy, finansów publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, prawa zamówień publicznych, o ochronie danych osobowych oraz innych dotyczących zadań publicznych realizowanych przez powiatowe urzędy pracy. 2) Dodatkowe: 1. preferowane doświadczenie na stanowisku kierowniczym w administracji samorządowej lub w samorządowych jednostkach organizacyjnych; 2. zdolności organizacyjne, analityczne i koncepcyjne; 3. umiejętność zarządzania personelem i motywowania pracowników; 4. wysoka kultura osobista, komunikatywność, kreatywność, odpowiedzialność, rzetelność, dokładność, sumienność, 5. biegła obsługa programów komputerowych m.in. Pakiet Microsoft Office lub OpenOffice, znajomość obsługi programu SYRIUSZ i wykształcenie informatyczne (będzie dodatkowym atutem); 6. znajomość lokalnego rynku pracy.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Aneta Klimczuk
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: 1. list motywacyjny własnoręcznie podpisany; 2. curriculum vitae własnoręcznie podpisany; 3. kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie własnoręcznie podpisany 4. kserokopia dyplomu potwierdzającego wykształcenie (potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata; 5. kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje pożądane na danym stanowisku pracy (np. świadectw, certyfikatów, zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp. - potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata); 6. kserokopie świadectw z poprzednich miejsc pracy (potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata) lub w przypadku pozostawania w zatrudnieniu, zaświadczenie z obecnego zakładu pracy z podaniem okresu, formy zatrudnienia i zakresu obowiązków; 7. opatrzone własnoręcznym podpisem: oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie potwierdzające nieposzlakowaną opinię, oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego, oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o braku orzeczenia kary zakazu zajmowania stanowisk kierowniczych w urzędach organów władzy publicznej lub pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, oświadczenie potwierdzające stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku, 8. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych Kandydata w związku z prowadzonym naborem; 9. kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia o których mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. *W przypadku niedostarczenia kompletu wyżej wymienionych dokumentów kandydat nie spełni wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu i nie zostanie dopuszczony do dalszego postępowania kwalifikacyjnego. Inne dokumenty poza wskazanymi powyżej nie będą przyjmowane i nie mają wpływu na procedurę rekrutacyjną. *Termin i miejsce składania dokumentów: Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży pokój 203 ul. Nowogrodzka 1, 18-400 Łomża Oferty muszą znajdować się w zamkniętych kopertach opatrzonych dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: "Zastępca Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Łomży" Nieprzekraczalny termin składania ofert: 15.09.2025 r. do godz. 15:00. Decyduje data wpływu oferty do Urzędu. *Oferty niekompletne, niepodpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Nie zwracamy przesłanych ofert. Oferty odrzucone będą zniszczone. *Informacje dodatkowe: 1. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu naboru telefonicznie. W związku z tym Kandydaci zobowiązani są do podania w CV numeru telefonu. Kandydaci, którzy nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowani. 2. Wszelkich informacji dodatkowych udziela Pani Aneta Klimczuk - Główny specjalista ds. Kadr, tel. (086) 215 80 29. 3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w Łomży (puplomza.bip.gov.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Powiatowego Urzędu Pracy w Łomży ul. Nowogrodzka 1, 18-400 Łomża. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Powiatowym Urzędzie Pracy w Łomży zostaną dołączone do jego akt osobowych. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru. *Klauzula informacyjna Powiatowy Urząd Pracy w Łomży, realizując obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1, DZ. U. L 127 z 23.5.2018, s. 2 - 2016/679) zwanego dalej "RODO" informuje, że: 1. Administratorem Państwa danych osobowych (ADO) jest Powiatowy Urząd Pracy, reprezentowany przez Dyrektora Powiatowego Urzędy Pracy z siedzibą w Łomży, ul. Nowogrodzka 1, 18-400 Łomża, tel. 862 158 010, fax: 862 163 492, mail: [email protected]. 2. Funkcję Inspektora Ochrony Danych (IOD) pełni Bogusław Jacek Popkowski, dane do kontaktu: tel. 862 156 924, mail: [email protected]. 3. Państwa dane będą przetwarzane w celu realizacji i dokumentacji naboru na stanowisko określone w ogłoszeniu o naborze na stanowisko urzędnicze w Powiatowym Urzędzie Pracy w Łomży. Podstawę przetwarzania danych osobowych stanowi art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2025 r., poz. 277), art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135) oraz art. 6 ust. 1 lit. a RODO. 4. Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być podmioty uprawnione do tego przepisami prawa. 5. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, organizacji międzynarodowych, nie będą poddawane profilowaniu. 6. Dane osoby, uczestników naboru, będą przechowywane zgodnie z rzeczowym wykazem akt PUP w Łomży oraz ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach ( Dz. U. z 2020 r., poz. 164). 7. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu i do przenoszenia danych. 8. Mają Państwo prawo do cofnięcia w dowolnym momencie wyrażonej zgody, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. 9. Osobie, której dane dotyczą przysługuje również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, w sytuacji przetwarzania danych niezgodnie z przepisami w zakresie ochrony danych osobowych. 10. Podanie danych określonych w art. 22 KP jest wymogiem ustawowym. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, a ich przetwarzanie opiera się na wyrażeniu zgody przez osobę, której dane dotyczą. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości uczestniczenia w naborze.
Sposób przekazania dokumentów:
Termin: Nieprzekraczalny termin składania ofert: 15.09.2025 r., Godziny : do godz. 15:00.